I tvivl om kjolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej!

jeg skal giftes til sommer og har allerede købt min kjole for nogle mdr. siden. Den var på udsalg og jeg slog til, og fik den til en favorabel pris. Den var slet ikke det jeg troede jeg gik efter - den type kjole jeg drømte om, passede nemlig slet ikke til min figur.

Så jeg valgte en, der skjulte mordeller mm., og den sad rigtig fint. Men jeg har tabt mig, og er ikke færdig endnu. Jeg kommer til i alt at tabe 10-12 kg før vi skal giftes (taber mig pga. kommende graviditet - og velvære - ikke brylluppet!) og kjolen skal derfor rettes ret meget til.

Den er slet ikke rettet endnu, og jeg er blevet rigtig meget i tvivl om jeg efter at have fået et normalt BMI måske kan hoppe i en model af drømmetypen... i så fald sidder jeg jo med en kjole for meget. Alternativt skal jeg bare få syet kjolen jeg har, så meget ind som nødvendigt, og affinde mig med, at det var den det blev... 

Har andre stået i lignende dilemma? Og hvad gjorde I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Dixen89

Jeg er ikke gift og skal heller ikke foreløbig, men jeg vil sige at hvis du er i tvivlom kjolen sp ville jeg selv finde nnoget andet.

Anmeld

2. februar 2013

Studerendemor

Anonym skriver:

Hej!

jeg skal giftes til sommer og har allerede købt min kjole for nogle mdr. siden. Den var på udsalg og jeg slog til, og fik den til en favorabel pris. Den var slet ikke det jeg troede jeg gik efter - den type kjole jeg drømte om, passede nemlig slet ikke til min figur.

Så jeg valgte en, der skjulte mordeller mm., og den sad rigtig fint. Men jeg har tabt mig, og er ikke færdig endnu. Jeg kommer til i alt at tabe 10-12 kg før vi skal giftes (taber mig pga. kommende graviditet - og velvære - ikke brylluppet!) og kjolen skal derfor rettes ret meget til.

Den er slet ikke rettet endnu, og jeg er blevet rigtig meget i tvivl om jeg efter at have fået et normalt BMI måske kan hoppe i en model af drømmetypen... i så fald sidder jeg jo med en kjole for meget. Alternativt skal jeg bare få syet kjolen jeg har, så meget ind som nødvendigt, og affinde mig med, at det var den det blev... 

Har andre stået i lignende dilemma? Og hvad gjorde I?

Jeg synes, det er meget svært at rette en kjole til, så den sidder pænt, efter så mange kilo er tabt. Det er flere størrelser, det drejer sig om, og der bliver problemer med tilskæringen og pasformens konstruktion. 

Jeg ville helt klart finde en passende kjole, når vægten står som den skal, og ikke før. 

Håber ikke, du bliver ked af mit svar.

Anmeld

2. februar 2013

Anonym trådstarter

skrivemaskine skriver:

Jeg synes, det er meget svært at rette en kjole til, så den sidder pænt, efter så mange kilo er tabt. Det er flere størrelser, det drejer sig om, og der bliver problemer med tilskæringen og pasformens konstruktion. 

Jeg ville helt klart finde en passende kjole, når vægten står som den skal, og ikke før. 

Håber ikke, du bliver ked af mit svar.

Jeg bliver slet ikke ked af dit svar, jeg spurgte jo selv

Men det er nemlig også min tanke.. at faktisk lå jeg mellem 2 størrelser da den blev købt og valgte den store, fordi de ikke havde den mindre. Dvs. den skal laves 3 størrelser mindre sådan ca... 

Tak for svaret!

Anmeld

2. februar 2013

grinny

Jeg ville købe en ny og prøve at sælge den gamle så ikke alle pengene bliver spildt. 

Er ikke selv gift, men kunne ikke forstille mig at jeg på mit livs vigtigste dag, ville bruge en kjole jeg ikke føler mig tilfreds i. Alt skal spille sådan en dag 

Anmeld

2. februar 2013

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Jeg ville købe en ny og prøve at sælge den gamle så ikke alle pengene bliver spildt. 

Er ikke selv gift, men kunne ikke forstille mig at jeg på mit livs vigtigste dag, ville bruge en kjole jeg ikke føler mig tilfreds i. Alt skal spille sådan en dag 

Tak for dit svar!  Jeg er enig, men ærgrer mig også over at jeg måske sætter penge til ved det.. 

Anmeld

2. februar 2013

grinny

Anonym skriver:

Tak for dit svar!  Jeg er enig, men ærgrer mig også over at jeg måske sætter penge til ved det.. 

Det er selvfølgelig altid ærgeligt at sætte penge til. 

Men vil hellere være ærgelig over pengene, end at fortryde kjolen til mit bryllup  Og hvis du får den solgt er det heller ikke alle pengene der er blevet sat til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.