:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.059 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. februar 2013

Leyla94

Alle jer der kender mig og sagde jeg skulle opdatere på kønnet...Jeg har fået en udskrabning, og mistet min baby  Igår den 31.01.2013

Bare en lille opdatering fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Leyla94 skriver:

Alle jer der kender mig og sagde jeg skulle opdatere på kønnet...Jeg har fået en udskrabning, og mistet min baby  Igår den 31.01.2013

Anmeld

1. februar 2013

K&S

Leyla94 skriver:

Anmeld

1. februar 2013

1990h

Leyla94 skriver:

Anmeld

1. februar 2013

Pige2009

Tanker herfra Skulle du ikke føde barnet, når du er så langt henne? Håber du får noget hjælp til at bearbejde sorgen...

Anmeld

2. februar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Åh nej  Det gør mig ondt og høre 

Anmeld

2. februar 2013

Leyla94

Baagøe skriver:

Tanker herfra Skulle du ikke føde barnet, når du er så langt henne? Håber du får noget hjælp til at bearbejde sorgen...

Jeg mistede desværre min baby og fik en udskrabning og var indlagt 2 dage på hospitalet. Desværre gik det galt, da min livmoder var vokset unormal og havde gift inde i foster vandet. Jeg blev taget akut pga jeg kunne risikere at blive syg og dø af det, da jeg havde åbnet mig 3 cm. Men operationen gik fint, min læge var Dansk. Jeg mistede desværre 1.5 L blod og det var ikke godt derfor var jeg under opsyn hele tiden. Er først blevet bedre nu efter narkosen, De sagde at det var 1 ud af 100 % som oplevede dette desværre og det blev så mig. Men der er ingen risiko for næste gang, det er ikke noget jeg fejler alt er normalt i min krop, det var bare livmoderen Fosteret faldt selv ud, da det ikke kunne tåle at vokse det var ikke raskt. Jeg er heldig på den side synes jeg, men jeg håber på at næste gang det bliver bedre, projektbaby vil starte igen til sommer, og ikke før da mit HCG må falde ned på plads, har stadig en risiko for at den ikke kan falde pga min krop stadig har G symptomerne! Nu fortsætter undersøgelserne stadig så håber snart det hele er over. Skal have flere undersøgelser, for de turde ikke at skrabe alt ud da blodet ikke stoppede, heldigvis træk livmoderen sig sammen og hvis mit HCG ikke falder bliver jeg indlagt igen, jeg får taget blodprøver hver 2 weekend..Det har været et chok for mig, også for lægerne da det er første gang de oplever dette..Er virkelig ked at det, men er jo stadig ung kun 18 år så det skal nok komme igen. Alt kan ske Var 15+2

Anmeld

2. februar 2013

Leyla94

Aisha skriver:

Åh nej  Det gør mig ondt og høre 

Ja sådan er livet, alt kan ske, og jeg må tage det roligt som det er..Er stadig ung så det skal nok komme, vi har tænkt os at starte igen til sommer, da jeg ikke må gå i gang med baby projekt før. Nu er jeg lidt bedre, får smertestillende, og venter på at min menstruation vil komme.
Tusind tak for at du føler med mig

Anmeld

2. februar 2013

Tullepoder

Leyla94 skriver:

Puha sikke en omgang du/i har været igennem hver i får bearbejdet tingene sammen. Så får du lige en

Anmeld

2. februar 2013

ditski

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.