stinejensen_600@jubii.dk skriver:
ja det lyder jo egentlig rigtigt.. Du ved når man Googler det så kommer alverdens ting op.. Det er måske ik altid lige godt..
Hva var jeres første forsøg hvor meget havde den delt Sig? Så har i prøvet hvor det ik er blevet til noget - det må være hårdt. Synes allerede tankerne ik kan køre på andet. kunne du mærke noget der var anderledes udover at man er såå oppustet ? Så må 2. Gang være lykkens gang for jer 
Google er ikke altid ens bedste ven, nej. Det kan være lidt farligt til tider at begynde og google sig til tingene.

Lægerne ved jo helt klart bedst!
Ved vores første forsøg blev der taget 13 æg ud, 9 blev befrugtet men kun 3 delte sig som de skulle. Om morgenen hvor vi skulle have lagt æg op om formiddagen, havde de delt sig 4 gange men da hun tjekkede det inden oplægning, havde det udvalgte æg delt sig endnu engang, så det var et 5 cellet vi fik lagt op. og de to andre kom i fryseren

Det er skide hårdt når ikke det lykkedes. Sådan virkelig for alvor.. Det er meget svært at forklare, for det er nogle helt specielle følelser man står med, i forhold til dengang man ligesom prøvede selv, og ikke vidste man ikke kunne selv!
Denne gang har jeg gjort en masse for at det skal være anderledes, og jeg synes det hjælper mig indtil videre. Jeg forsøger hele tiden at undlade en evt. graviditet i min overvejelser om de næste måneder osv. Det er skide svært, men man bliver nødt til at arbejde med det/sig selv/sine tanker. For det er sku svært at tænke på andet, især når ægget først er lagt tilbage.
Du kan evt. tjekke min blog:
www.oenskebabyen.blogspot.comHerinde står alt beskrevet omkring vores første forløb og dette forløb indtil nu
Anmeld