X-Factor i går - Shayne Ward :oP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. marts 2008

Kloster

Uff hvor skulle det da være ulovligt, at gå offentligt rund så lækker (L)
Sad jo nærmest og savlede over ham.
Fy da Gy da :P

Ville bare lige dele mit savl medjer ;) 8D

(H) Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2008

Pia.

Savle savle savle..... han er super lækker... han er så fræk at se på tror det er derfor jeg syntes han er skøn.... han måtte gerne være lidt støre - kropsmæssigt, men jeg kan vel ikke få det hele ...:P

Så vinder Vin diesel lidt på størelsen.....(L)

mums....8D

Anmeld

15. marts 2008

Kloster

Hørt!!! Elsker også store mænd. Min veninde plejer at sige, at de mænd, jeg kigger efter udstråler MAND. Altså maskulinitet, selvtillid, sejr, udstråling og super frækt glimt i øjet. Også kæmpe underarme med blodårer og store hænder. Ha ha ha.... :P Jeg sidder også og stor savler over Daniel Creig fra 007. Er total lykkelig gift, men elsker at få små-kicks af de super lækre mænd i tv'et (L) (H) Kloster

Anmeld

15. marts 2008

Pia.

kloster kloster kloster.. Jamen du kunne jo være mig.... Tænder også frygtelig på store frække mænd.... selvom jeg er lykkeligt gift....(L)

samle appetit ude (eller i fjernsynet) og spise hjemme.... så har man også endnu mere lyst til at "spise".....;):));)

hi hi...

Anmeld

15. marts 2008

Pia.

og lige et ps... de må gerne have meget lidt hår - det er også et plus til deres mandlighed.. (C)

Anmeld

15. marts 2008

Kloster

Hår??
På brystet??

Jeg kan godt lide, at de er ret skaldet på hovedet. Må absolut ikke være langhåret. Bræk!! Det er slet ikke mig. Føj da 8(

(H) Kloster

Anmeld

16. marts 2008

Pia.

Jeg mente på hovedet;) - der skal de helst ikke have så meget hår gerne skaldet... - nej føj for pokker ikke langhåret....+o(

men store brede skaldede mænd - mums det er lige mig....:P

Anmeld

16. marts 2008

Kloster

Det er vist godt, vi 2 ikke skal på det åbne kødmarked sammen 8D
Ret sjovt at sidde og skrive om det :))

(H) Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.