Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Iiih, vil i så godt snart tage jer sammen!!? Tror i virkelig at jeg synes i er sjove eller hvad...??? For, det synes jeg faktisk ikke i er!! Helt ærligt altså det kan sgu da ikke være rigtigt at jeg skal sidder her, aften efter aften og mærke jer hele tiden...............!!
Først gør i lidt ondt og så gør i ikke så ondt!! Nu må i godt snart lige tage at blive til nogle veer jeg snart kan bruge til noget..
Iiih dumme plukkeveer!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Iiih, vil i så godt snart tage jer sammen!!? Helt ærligt altså det kan sgu da ikke være rigtigt at jeg skal sidder her, aften efter aften og mærke jer hele tiden!! Først gør i lidt ondt og så gør i ikke så ondt!! Nu må i godt snart lige tage at blive til nogle veer jeg snart kan bruge til noget, iiih!!
Iiih, vil i så godt snart tage jer sammen!!? Helt ærligt altså det kan sgu da ikke være rigtigt at jeg skal sidder her, aften efter aften og mærke jer hele tiden!!
Først gør i lidt ondt og så gør i ikke så ondt!! Nu må i godt snart lige tage at blive til nogle veer jeg snart kan bruge til noget, iiih!!
plukveer ?? vestøv er sendt afsted
Mimic skriver: plukveer ?? vestøv er sendt afsted
Jeps hehehe... Taaark
Janni. skriver: Du bad selv om det! Sender den ondeste, ledeste og vildeste ve storm afsted til dig. Må du snart få vildt ondt..! Muhaha
Du bad selv om det! Sender den ondeste, ledeste og vildeste ve storm afsted til dig. Må du snart få vildt ondt..! Muhaha
Juhuuuu!!! Håber sgu at det virker
SÅDAN KOM SÅÅÅÅÅÅÅÅ VEER
B&J skriver: SÅDAN KOM SÅÅÅÅÅÅÅÅ VEER
Synes godt de snart kan begynde at tage sig sammen, eller i det mindste stoppe med at være så pisse drillesyge!! Jeg sidder jo her og er MEGA syg, så jeg gider sådan set ikke rigtig føde lige nu, men så skal de sgu heller ikke skrue op for mine forventninger, eller skræmme mig, når nu jeg ved mit overskud vil være mega minus 10 lige nu...
Muhmi skriver: Juhuuuu!!! Håber sgu at det virker
Regning til Muhmi:
Janni. skriver: Regning til Muhmi: 1 stk vestorm Ekstra styrke i form af smerte Ekstra styrke i form af virke Ekstra styrke i form af hastighed _________________________________________________ At betale: 1 stk billedespam af vidunderet
Sååååådan! We like!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128