Hvor holdte i bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

MortilElias2010

Lunae skriver:

Hej tøser!
Vi er pt på udkig efter et sted hvor vi skal holde bryllup. Vi ved ik helt hvad det skal være endnu og det afhænger selvfølgelig også af budgettet!

Hvor holdte i jeres bryllup og hvad kostede det? Var det kun lokale eller var der mad med i prisen? Del gerne erfaringer

Vi lejede en feriekoloni - så var der mulighed for at trække indendøre hvis vejret blev noget rod. Vi betalte 4000kr og skulle så sidst på dagen selv gøre rent, men da vi havde været ude hele dagen (30gr.) og vejret var fantastisk var der ikke meget at tage sig af  Vi blev viet på stranden der hørte med til bygningen. Maden stod vi selv for, bestilte en mand der lavede helstegt pattegris og så lavede vi selv salat, svigermor bagte småkager - alt i alt blev det ca. 15.000kr. Kjolen fik jeg betalt samt brudebuketten som løb op på ca. 9000kr. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Julemusen

Vores bryllup var lidt utraditionelt men helt igennem fantastisk!
Vi blev gift på rådhus i hvid kjole og habit. Så tog vi vores forældre, søskende, påhæng og børn med på restaurant til frokost. Kostede 2500 kr for var buffet på et lækkert italiensk sted.
Så tog vi ned på Borgvold som er en hyggelig stor park med træer og blomster midt i Viborg ved de to søer. Der var 30 grader og lækkert vejr. Vi havde tæpper med og pludselig dukker hele familien op og vores venner. Var surprise fest fra vores forældre. Der var champagne, kaffe, sodavand, kæmpe 3etagers bryllupskage og andet guf. Der er musik og så hygger vi det meste af eftermiddagen midt i parken med en del tilskuere hehe. Folk var noget nysgerrig over hvad der lige forgik. Til sidst havde vores forældre lejet Margrethe båden som alle 50 gæster fik en tur i ned champagne og muffins i hånden. Vi betalte ikke mere end det i restauranten. Og vores forældre brugte maks 2000 kr.fot min mor er sindssyg dygtig til at café bryllupsdagen og har gjort det til mange.
Så hvis i er på buget og tør , så er et bryllup i det fri simpelthen fantastisk!

Anmeld

1. februar 2013

bøllen

Vi holdte reception hjemme i haven , hvor vi have købt et party telt. Der var super vejr

Om aftnen havde vi inviteret vores nærmeste familie samt vores bedste venner med på en god resturant .

stor fest er ikke os, tror vi brugte omkring 30000 inkl ALT ( tøj , mad , osv )

3 uger efter tog vi til frankring med ungerne hvor vi bl.a var i Disney land. Vi ønskede ikke at bruge en masse på en fest men heller på en tur med ungerne.

festen var lige i vores ånd , stille og roligt. Hyggeligt i godt selskabselskab

Anmeld

1. februar 2013

Jibbe

AnnaKJ skriver:

Ja præcis

Der er helt ufattelig smukt. Var til bryllup derude sidste år

Anmeld

1. februar 2013

AnnaK89

Jibbe skriver:

Der er helt ufattelig smukt. Var til bryllup derude sidste år

Det er det virkelig - det var perfekt vejr den dag
Så smukt

Anmeld

2. februar 2013

Lunae

Kitty-Katten skriver:

Vores bryllup var lidt utraditionelt men helt igennem fantastisk!
Vi blev gift på rådhus i hvid kjole og habit. Så tog vi vores forældre, søskende, påhæng og børn med på restaurant til frokost. Kostede 2500 kr for var buffet på et lækkert italiensk sted.
Så tog vi ned på Borgvold som er en hyggelig stor park med træer og blomster midt i Viborg ved de to søer. Der var 30 grader og lækkert vejr. Vi havde tæpper med og pludselig dukker hele familien op og vores venner. Var surprise fest fra vores forældre. Der var champagne, kaffe, sodavand, kæmpe 3etagers bryllupskage og andet guf. Der er musik og så hygger vi det meste af eftermiddagen midt i parken med en del tilskuere hehe. Folk var noget nysgerrig over hvad der lige forgik. Til sidst havde vores forældre lejet Margrethe båden som alle 50 gæster fik en tur i ned champagne og muffins i hånden. Vi betalte ikke mere end det i restauranten. Og vores forældre brugte maks 2000 kr.fot min mor er sindssyg dygtig til at café bryllupsdagen og har gjort det til mange.
Så hvis i er på buget og tør , så er et bryllup i det fri simpelthen fantastisk!

Nej hvor fint og sikke end sød familie

Anmeld

2. februar 2013

MyLove E

Vi holdte vores på Højslev kro. Det kostede 800 pr kuvert og så havde vi drikkevare med hele festen.

Det var et skønt sted med fantastisk mad og service. Jeg havde en tjener som stort set kun var ved mig. De mindste blik jeg lavede var hun der. Hun kom hen på et tidspunkt og sagde " du ser ud som om du har ond, kan jeg gøre noget?" Jeg havde ondt i ryggen, så hun hjælp med det samme med at tage det yderste af mit slæb af kjolen så den ikke var så tung:-)

DET VAR FANTASTISK :-):-):-)

Anmeld

2. februar 2013

Lunae

Tauf skriver:

Vi holdte vores på Højslev kro. Det kostede 800 pr kuvert og så havde vi drikkevare med hele festen.

Det var et skønt sted med fantastisk mad og service. Jeg havde en tjener som stort set kun var ved mig. De mindste blik jeg lavede var hun der. Hun kom hen på et tidspunkt og sagde " du ser ud som om du har ond, kan jeg gøre noget?" Jeg havde ondt i ryggen, så hun hjælp med det samme med at tage det yderste af mit slæb af kjolen så den ikke var så tung:-)

DET VAR FANTASTISK :-):-):-)

Det lyder som et dejligt sted med gode mennesker! Det ligger nok lige over vores budget, men tak for input!

Anmeld

2. februar 2013

MyLove E

Lunae skriver:

Det lyder som et dejligt sted med gode mennesker! Det ligger nok lige over vores budget, men tak for input!

Det var også skønt. :-)

Anmeld

2. februar 2013

Den lykkelige

Ej skal i giftes søde  Hvor dejlig!!! 
Som en anden skriver jæger hytten.. det er SÅÅÅÅ hyggelig.. vi er kommet der rigtig meget i min familie.. til guldbryllup, begravelser, fødselsdage og bare til en kølig på en sommer dag  Men ligger jo ikke i jylland.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.