1. mavebillede - 13+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.392 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. februar 2013

malliebooh

Ja nu har jeg taget mit første mavebillede, simpelthen fordi det først er nu jeg ikke synes det bare ligner deller 

14+0 i morgen, tiden går langsomt når man lige står i det men det er vildt at tænke på der allerede er gået 14 uger  26 endnu 

Jeg har det faktisk okay. Ingen kvalme eller andet i den dur, det eneste er at jeg er meeega træt - men godt det kan soves væk 

I aften står den på Alle for To i biffen - God dag/aften til jer alle  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Victoria2013

Meget fin babybule du har dér

Anmeld

1. februar 2013

FrkZier

malliebooh skriver:

Ja nu har jeg taget mit første mavebillede, simpelthen fordi det først er nu jeg ikke synes det bare ligner deller 

14+0 i morgen, tiden går langsomt når man lige står i det men det er vildt at tænke på der allerede er gået 14 uger  26 endnu 

Jeg har det faktisk okay. Ingen kvalme eller andet i den dur, det eneste er at jeg er meeega træt - men godt det kan soves væk 

jeg synes tiden fremtil MD sneglede sig afsted, så efter MD er de sidset 7/8 uger bare FLØJET afsted, det helt vildt som tiden bare forsvinder lige pludselig!

men rigtig fin lille mave

Anmeld

1. februar 2013

malliebooh

Kia2013 skriver:

Meget fin babybule du har dér

Mange tak 

Anmeld

1. februar 2013

malliebooh

FrkZier skriver:

jeg synes tiden fremtil MD sneglede sig afsted, så efter MD er de sidset 7/8 uger bare FLØJET afsted, det helt vildt som tiden bare forsvinder lige pludselig!

men rigtig fin lille mave

Det tror jeg gerne hehe 

Mange tak 

Anmeld

1. februar 2013

Clisolka

malliebooh skriver:

Flot babymave 

Anmeld

1. februar 2013

malliebooh

Babymor2010 skriver:

Flot babymave 

Mange tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.