Kære baby.dk brugere...
Jeg har virkelig brug for nogle gode råd herinde fra jer af! Jeg har termin d. 7 april - og kan her inden længe føde når som helst. Vi har valgt at være ude på sygehuset for at få den bedste start.
Men nu har min kæreste fået en ide om at anlægge sig til pirat fisk .. det sådan set også fint nok, men de kræver fodring 1 gang om dagen, i mange mdr og jeg prøver få overtalt ham til at vente med det, så vi kan være ude på sygehuset uden at skulle koncentrere os om noget andet. Og vi har i forvejen min mor til at passe vores ældste datter og vil sådan set ikke have at hun også skal til at kører og rende hos os for nogle fisk. Men nu er han sådan set stik tosset, og ligesom ikke kan se fornuften i at vente, tage den med ro, få fiskende når vi er faldet til med den lille ny - for allerede hvis han køber dem nu, vil de blive andres ansvar i de dagde vi ligger på sygehuset - og det synes jeg ikke om, når vi kan vente og ikke har nogen forhindringer der gør vi må hjem. Men som han tåbeligt vil anskaffe nu. Udover det, er vores varme div kommet ind på betalingsservice så pengene er ikke store i denne måned så alt det med at købe tingene hjem og have tiden til dem, der må jeg sige jeg føler mig lidt tabt.. hvad siger i?
Anmeld