Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Og hvis det nu skulle været noget de andre børn ikke har på til fastelavn.. så prøv at se her:
http://www.blikfangskostumer.dk/fastelavns-kostumer?sizekids=143
De er små i str. derfor har jeg sendt dig til str. 110 cm
Har faktisk en Spiderman i 104 liggende er jeg ret sikker på Den er lidt brugt, men bestemt fin..
Jep det har jeg! Og den har ingen skader, den er rigtig fin hvis det var noget..
Gigl skriver: Jep det har jeg! Og den har ingen skader, den er rigtig fin hvis det var noget..
Mussen2 skriver: Ej hvor fedt. Er det med muskler og maske? Hvad skal du have for den?
Ej hvor fedt. Er det med muskler og maske? Hvad skal du have for den?
Det er med muskler. Men masken er meget mere brugt en dragten. Faktisk har han vist kun haft dragten på 2 gange, men masken har han brugt en del..
Gigl skriver: Det er med muskler. Men masken er meget mere brugt en dragten. Faktisk har han vist kun haft dragten på 2 gange, men masken har han brugt en del..
Hvad skal du have for den?
Vi kan sige 100 kr incl fragt? Købte den sidste år for 350, deromkring.. men siden der ikke er måske til, så kan du få den billig
Gigl skriver: Vi kan sige 100 kr incl fragt? Købte den sidste år for 350, deromkring.. men siden der ikke er måske til, så kan du få den billig
Mussen2 skriver: Kan man købe masken seperat ved du det? Den maske du har vil du gerne beholde den? Jeg tjekker lige i BR senere i dag om man kan købe maske men synes prisen er fin. Er den alm i størrelse?
Kan man købe masken seperat ved du det? Den maske du har vil du gerne beholde den? Jeg tjekker lige i BR senere i dag om man kan købe maske men synes prisen er fin. Er den alm i størrelse?
Ikke for at blande mig, men hvis det ikke er til at skaffe en maske, er lige præcis spiderman ikke så svært at klare med ansigtsmaling
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128