vores dreng på 9 mdr er svært at putte for tiden hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
1 svar
0 synes godt om
31. januar 2013

christinak

Vores dreng på 9 mdr har altid været relativ nem at putte, en hånd på maven og en godnat sang og så sov han, men nu er han i den helt anden grøft.

Selvom han viser træthedstegn så bliver han helt vild med det samme vi lægger ham i seng, han ruller om på maven og op og stå i sengen og ruske trammer, og når man så vil ligge ham ned igen starter vi forfra, det gør vi nok omkring en 30-40 gange hver aften, problemet er bare at han er meget voldsom når han står oppe i sengen, han kaster sig tilbage i sengen og bliver virkelig hyper og kommer tit til skade med hovedet der rammer trammerne heller hånden han for vendt den den forkerte vej, i den vilde nat leg han kører, så derfor jeg er nu begyndt at sidde inde ved ham, og når han begynder at vende sig stopper jeg ham og ruller ham tilbage på siden og så bliver han jo tosset og gal og små klynker, jeg gør det jo kun for hans bedste fordi jeg ikke ønsker han skal komme til skade, men føler også samtidig at jeg begår overgrab overfor ham ved at stoppe ham og vende ham tilbage, og er bange for at jeg moterisk sænker hans udvikling.

Nogle der har nogle gode forslag eller har prøvet det sammen må i endelig gerne dele erfaringer.

hilsen en fortvivlet mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

kekp

Min søn begyndte på det samme da han var 9 mdr. Vi prøvede at give ham en sovepose og den hjalp lidt på det, det var ligesom at den gav ham ro og så kunne han ikke finde ud af at rejse sig op i den

Vil bruger den ikke mere fordi han nu har så meget kontrol over sin krop at han ikke slår hovedet ind i tremmerne og kaster sig tilbage. Nu rejser han sig bare op og står og fjoller for så at lægge sig ned når det ikke er sjovt at stå der i mørket og lave narrestreger mere 

Hvis du er interesseret har jeg sove posen til salg for 100 kr plus porto.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.