Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så kom dagen endelig hvor jeg skulle til NF og ihhh hvor var vi spændte da vi tog der op, for vores læge havde sagt at der var stor chance for at der var 2 små spire i maven
nå bliver så kaldt ind til scanning, og her modtager det sødeste jordmor med spicale i scanning os, vi snakker lidt frem og tilbage og så siger hun skal vi kommer til sagens kerne
jeg bliver så scannet i ca 80 min og hun forklare og forklare og forklare, og det viser sig så at der er EN lille spire i maven og ALT er bare perfekt, og vi høre så hjertelyd, skal da nok lige love for at så kom tårene det var så stort og livsbekræftende (ja ja ved godt jeg har en i forvejen men synes altså det er stort når man høre hjertelyd)
efter scanningen var overstået spurgte hun lidt ind til min tidliger fødsel og forklarede alt omkring det forløb og forløbet før jeg blev gravid (fødte 7 uger for tidlig og har får et keglesnit) det endte så med at jeg skulle ha en ekstra elle 2 scanninger for at klarlægge min kommende fødsel og følge barnet ekstra (de går virkelig med livrem og seler denne gang)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dejligt med en veloverstået scanning! Og dejligt at vide om der er en eller to
Tillykke med spiren!
Dejligt med en der tog sig god tid, og I fik en rigtig god skanning
Jeg tudede også da vi hørte hjertelyden ved skanning, og der var jeg endda kun 7+6, syntes det var så vildt og livsbekræftende at høre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128