Lidt hjælp - amning af nr. 2 barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

Sagen er den at jeg ved min søn ikke kunne producere mælk, vi prøvede på barselsgangen både at amme med suttebrik, uden sutte brik og vi prøvede at malke ud. Men intet hjalp.

Nu er jeg så gravid med nr. 2, og jeg er så meget i tvivl om jeg skal give amningen en chance når jeg har født, eller om jeg bare skal sige til min JM at jeg ikke vil amme?

Jeg vil helst ikke udsætte endnu et barn for ikke at få næring i 24 timer + . Og det så derefter måske viser sig jeg alligevel ikke kan producere mælk.

Hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Muhmi

Hej piger.

Sagen er den at jeg ved min søn ikke kunne producere mælk, vi prøvede på barselsgangen både at amme med suttebrik, uden sutte brik og vi prøvede at malke ud. Men intet hjalp.

Nu er jeg så gravid med nr. 2, og jeg er så meget i tvivl om jeg skal give amningen en chance når jeg har født, eller om jeg bare skal sige til min JM at jeg ikke vil amme?

Jeg vil helst ikke udsætte endnu et barn for ikke at få næring i 24 timer + . Og det så derefter måske viser sig jeg alligevel ikke kan producere mælk.

Hvad ville i gøre?

Jeg ville give det et forsøg alligevel... Ens mælk er alligevel ikke løbet til efter de første 24 timer, så det med næringen skal du nok ikke tænke så meget på, så længe der kommer lidt råmælk

Giv det et forsøg, du ved jo heldigvis hvordan du skal gøre med flaskerne, så det problem er jo løst

Held og lykke 

Anmeld

31. januar 2013

Koen.

Muhmi skriver:

Jeg ville give det et forsøg alligevel... Ens mælk er alligevel ikke løbet til efter de første 24 timer, så det med næringen skal du nok ikke tænke så meget på, så længe der kommer lidt råmælk

Giv det et forsøg, du ved jo heldigvis hvordan du skal gøre med flaskerne, så det problem er jo løst

Held og lykke 

Ts jeg ammede ikke den første andet end et døgn men nr 2 gik det bedre med

Anmeld

31. januar 2013

Karina84

Du skal gøre det der føles rigtig for dig 

Jeg har netop haft snakken med min JM omkring amning her 2.gang og jeg har valgt det fra.

Det er der flere grunde til, vi prøvede med den første, men efter 2-2½ maaned prøvede vi med erstatning og fik en hel anden glad og mæt dreng. Derfor trappede vi ret hurtigt ned, og en maaneds tid efter var det udelukkende MME.

Jeg nød ikke at amme og jeg kan mærke at det er det rigtige for vores familie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.