Bækkenløsning hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Skal til lægen imorgen så der må jeg spørger

Det vil være en god idé! Ville sgu være træls, hvis du allerede skulle døje med det nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Nessie

Tjah, første gang fik jeg det vel et sted mellem uge 12 og 15, anede bare ikke hvad det var.

Denne gang har jeg allerede ondt nu, og er 8+6.

Synes også du skal have fat i lægen, så du evt. kan få henvisning til en fys, og få nogle øvelser, og måske nogle hjælpemidler

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Det vil være en god idé! Ville sgu være træls, hvis du allerede skulle døje med det nu!

Ja meget. Ville være alt for Nederen, og ville ikke kunne holde det ud.. Men kan ikke holde ud og gå for længe og gøre ondt når jeg skal op og ned i sengen. Vil bliver nødtil at have den sådan opåd pga vi kun bor i en meget lille et værelset

Anmeld

31. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Ja meget. Ville være alt for Nederen, og ville ikke kunne holde det ud.. Men kan ikke holde ud og gå for længe og gøre ondt når jeg skal op og ned i sengen. Vil bliver nødtil at have den sådan opåd pga vi kun bor i en meget lille et værelset

Det er sgu ikke nemt. Så bliver det nogle lange måneder, hvis det er

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Tjah, første gang fik jeg det vel et sted mellem uge 12 og 15, anede bare ikke hvad det var.

Denne gang har jeg allerede ondt nu, og er 8+6.

Synes også du skal have fat i lægen, så du evt. kan få henvisning til en fys, og få nogle øvelser, og måske nogle hjælpemidler

Jeg ved nemlig ikke helt hvad det kan være første gangs gravid..

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Det er sgu ikke nemt. Så bliver det nogle lange måneder, hvis det er

Meget men må hører imorgen

Anmeld

31. januar 2013

Nessie

Anonym skriver:

Jeg ved nemlig ikke helt hvad det kan være første gangs gravid..

Det kan sidde lidt forskellige steder.

Hos mig sad det foran første gang, men denne gang trækker det om bag til op til halebenet, så det bliver vist en hård omgang.

Hvis du får smerter i maven, tror jeg ikke su skal være bekymret, så er det højst sandsynligt bare livmoderen der giver sig.

Sidder det derimod ved skambenet, eller bagpå fra halebenet og ned, evt. ud i benene, så bør du gå til lægen

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Det kan sidde lidt forskellige steder.

Hos mig sad det foran første gang, men denne gang trækker det om bag til op til halebenet, så det bliver vist en hård omgang.

Hvis du får smerter i maven, tror jeg ikke su skal være bekymret, så er det højst sandsynligt bare livmoderen der giver sig.

Sidder det derimod ved skambenet, eller bagpå fra halebenet og ned, evt. ud i benene, så bør du gå til lægen

Det sidder meget nederst i min lænd

Anmeld

31. januar 2013

Nessie

Anonym skriver:

Det sidder meget nederst i min lænd

Kan da godt være at du skulle ringe til lægen for en sikkerheds skyld

Anmeld

31. januar 2013

Aagaard

Anonym skriver:

Ja hvor tidligt kan man have tegn på begyndende bækkenløsning. Jeg er 6+1 idag og er utrolig øm i lænden og benene og det værest når jeg går..

Ikke for at skræmme dig - dit kan jo sagtens (forhåbentlig) bare være ligament smerter eller andet men, jeg kender en som havde smerter allerede før hun testede positiv....Så meget tidligt vil jeg jo sige. Hun var også gevaldigt uheldig og endte med krykker og glidelagen og kunne næsten igen ting.

for at det ikke er bækkenløsning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.