Update + mavebillede.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. januar 2013

1990h

Så landede jeg også på 29+0.(var faktisk lidt i tvivl om dette skulle i uge 29 mappen eller 30 mappen)..

vægten siger nu ca +9 kilo.. det vare nok ikke længe før jeg stopper med at veje mig.haha!

Kan godt mærke at man slæber rundt på flere kilo end normalt, især når man skal op af sengen og sofaen:p meen det går.

Udover lidt ømt ribben og vand i fingrene så går det egentlig meget godt. er heldigvis ikke så besværet endnu og kan stadig passe mit vikar job som omsorgsmedhjælper for fysisk og psykisk handicappede, hvor jeg svinger i timer på 30-37. Jeg har sidste dag på jobbet 28 februar. har termin 18 april

Værelset starter vi så småt også snart på at lave klar. Der skal lige ligges nyt gulv, skiftes vindues karm, spartles og males

her er lige to nye mavebilleder selv om jeg ikke har lagt ind uge for uge..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Holbæktrunten

Hvor er det bare en fin rund mavse :0)

Anmeld

31. januar 2013

1990h

Holbæktrunten skriver:

Hvor er det bare en fin rund mavse :0)

taaaark synes den fylder meget efterhånden hehe

Anmeld

31. januar 2013

M&N

1990h skriver:

Så landede jeg også på 29+0.(var faktisk lidt i tvivl om dette skulle i uge 29 mappen eller 30 mappen)..

vægten siger nu ca +9 kilo.. det vare nok ikke længe før jeg stopper med at veje mig.haha!

Kan godt mærke at man slæber rundt på flere kilo end normalt, især når man skal op af sengen og sofaen:p meen det går.

Udover lidt ømt ribben og vand i fingrene så går det egentlig meget godt. er heldigvis ikke så besværet endnu og kan stadig passe mit vikar job som omsorgsmedhjælper for fysisk og psykisk handicappede, hvor jeg svinger i timer på 30-37. Jeg har sidste dag på jobbet 28 februar. har termin 18 april

Værelset starter vi så småt også snart på at lave klar. Der skal lige ligges nyt gulv, skiftes vindues karm, spartles og males

her er lige to nye mavebilleder selv om jeg ikke har lagt ind uge for uge..

Hvor er du fin 

Anmeld

31. januar 2013

1990h

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvor er du fin 

tusinde tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.