Update på kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

Sahara82

banana3 skriver:

Hvor var det en fantastisk oplevelse ! Utroligt hvad man kan se når jeg "kun" er uge 14+ vi skal have en skøn lille dreng

Stort tillykke Vi var også til kønsscanning da jeg var 14+ og der så vi også en lille dreng  Det var simpelthen så fedt at få den scanning, for det har virkeligt hjulpet mig hele graviditeten igennem til at knytte mig mere til ham. Tror jeg ville synes det ville være endnu mere uvirkeligt hvis vi ikke vidste det. På vej hjem fra den private scanningsklinik blev vi også enige om hvad han skal hedde, og selvom nogle synes det er hurtigt har jeg været så glad for det.

Nu er der kun få uger tilbage til termin, så han kan komme hvornår det skal være den lille basse.

Held og lykke med graviditeten og jeres lille dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Sahara82

banana3 skriver:

Hvor var det en fantastisk oplevelse ! Utroligt hvad man kan se når jeg "kun" er uge 14+ vi skal have en skøn lille dreng

Stort tillykke Vi var også til kønsscanning da jeg var 14+ og der så vi også en lille dreng  Det var simpelthen så fedt at få den scanning, for det har virkeligt hjulpet mig hele graviditeten igennem til at knytte mig mere til ham. Tror jeg ville synes det ville være endnu mere uvirkeligt hvis vi ikke vidste det. På vej hjem fra den private scanningsklinik blev vi også enige om hvad han skal hedde, og selvom nogle synes det er hurtigt har jeg været så glad for det.

Nu er der kun få uger tilbage til termin, så han kan komme hvornår det skal være den lille basse.

Anmeld

1. februar 2013

banana3

smsh skriver:

Ååårh ha - vi snakker også neget om navne, og er meget tæt på at have bestemt os jeg er blevet så afklaret og har fået en dejlig ro, efter vi fik afvide vi venter en lille dreng. Det er bare SÅ stort, og jeg glæder mig så meget til at skulle se ham hoppe rundt derinde igen . SÅ fantastisk. Jeg skal føde 2 august hvornår er du sat til ? Og hvad skal bette manden hedde ??

Anmeld

3. februar 2013

Klokkeblomst88

banana3 skriver:

Fantastisk  

Anmeld

3. februar 2013

Miss Church

banana3 skriver:

Stort tillykke med jeres lille dreng  

Anmeld

3. februar 2013

banana3

Miss Church skriver:

Stort tillykke med jeres lille dreng  

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.