juhu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. januar 2013

jlp90

Hej.

Jeg har nu tabt 12,5 kilo siden oktober, det er bare skønt. Nu mangler der bare 13 kilo. Det er jo overkommeligt inden sommer
Del endelig r´jeres vægttab så vi kan rose hinanden for at være så seje

Mvh. julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Joan ( Smallie )

Jeg begyndte den 14 jan og havde i mandags tabt 4,3 kg så nu er der 25 tilbage. Det er gået ok med at holde mine nye livsstil så tror det kommer til at gå ok.

Flot vægttab du har lavet der også. Tillykke med det.

Anmeld

31. januar 2013

jlp90

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg begyndte den 14 jan og havde i mandags tabt 4,3 kg så nu er der 25 tilbage. Det er gået ok med at holde mine nye livsstil så tror det kommer til at gå ok.

Flot vægttab du har lavet der også. Tillykke med det.

Det er virkeligt flot at du har tabt så meget på så kort tid! Det skal nok gå godt. Jeg tænker ikke over at jeg er på slankekur så meget mere. Jeg har bestemt at jeg må spise usundt en gang om ugen og det overholder jeg de fleste uger. Det skal heller ikke gå stærk bare vare ved og jeg vil helst ikke tage det på igen. Det er squ noget bøvl at smide det igen. Min kollega sagde til mig at jeg havde jo heller ikke taget det hele på over natten

Anmeld

31. januar 2013

trunte89

Super flot gået!
Jeg er selv igang, og har tabt omkring 18-19 kg siden maj sidste år. De sidste par måneder er jeg dog desværre gået helt i stå. Især de sidste par uger er gået helt skævt, men jeg SKAL igang igen, jeg har nemlig LAANG vej endnu( minimum 30 kg )

Anmeld

31. januar 2013

jlp90

trunte89 skriver:

Super flot gået!
Jeg er selv igang, og har tabt omkring 18-19 kg siden maj sidste år. De sidste par måneder er jeg dog desværre gået helt i stå. Især de sidste par uger er gået helt skævt, men jeg SKAL igang igen, jeg har nemlig LAANG vej endnu( minimum 30 kg )

tusinde tak for din ros! Du er super sej at du har tabt så meget! Resten skal nok komme. SIdste onsdag havde jeg tabt 200 g på en uge, men så i denne uge havde jeg tabt 2,5 kilo. Så det er totalt motiverende

Anmeld

31. januar 2013

trunte89

jlp90 skriver:

tusinde tak for din ros! Du er super sej at du har tabt så meget! Resten skal nok komme. SIdste onsdag havde jeg tabt 200 g på en uge, men så i denne uge havde jeg tabt 2,5 kilo. Så det er totalt motiverende

Wau 2,5 på en uge er godt nok også meget!
Ja, jeg er også sikker på, at det nok skal fortsætte, jeg tror bare, at jeg skal ændrer lidt på metoden. Indtil videre har det udelukkende været på kosten, har intet motion lavet, og det skal jeg nok ha ændret lidt på nu.
Håber, at det er det der skal til for at sparke mig videre.

Anmeld

31. januar 2013

mortilnoahogmelina

Jeg har tabt mig 2.1 kg på 14 dage .
Jeg vil utrolig gerne smide 10 kg mere .
Men mit første mål er at nå ned på før graviditets vægt og der er 7.9 kg endnu .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.