Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babymor2010 skriver: Åååårh en skøn mavse
Åååårh en skøn mavse
Hihihihi... Tark
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ALTSÅ SØDE! hvornår kommer han ud ???? jeg vil SE HAM
du skal ikke gå rundt med store mave mere, kan du så få veer
B&J skriver: ALTSÅ SØDE! hvornår kommer han ud ???? jeg vil SE HAM du skal ikke gå rundt med store mave mere, kan du så få veer
Haha, jeg ved det ikke!! Jeg fik modningsveer i går og alle omkring mig gik fuldstændig i panik (Undtagen Anders) og derfor blev jeg mega stresset og da vi så kom ind på hospitalet gik det hele i sig selv igen... Men hey, jeg havde da mistet 1½ cm livmoderhals hehehe
Men siden da har der bare været et par slemme plukkeveer, men ikke noget der giver noget.... Lidt irriterende, eller meget, for de 100 km er sgu ikke sønderligt sjove at køre for ingenting hehe
Muhmi skriver: Haha, jeg ved det ikke!! Jeg fik modningsveer i går og alle omkring mig gik fuldstændig i panik (Undtagen Anders) og derfor blev jeg mega stresset og da vi så kom ind på hospitalet gik det hele i sig selv igen... Men hey, jeg havde da mistet 1½ cm livmoderhals hehehe Men siden da har der bare været et par slemme plukkeveer, men ikke noget der giver noget.... Lidt irriterende, eller meget, for de 100 km er sgu ikke sønderligt sjove at køre for ingenting hehe
SKAL I KØRE 100KM?????
og ej det kan jeg godt forstå men sejt han tager det stille og roligt, men nu må den lille også snart bestemme sig for at se dagens lys
SKAL I KØRE 100KM????? og ej det kan jeg godt forstå men sejt han tager det stille og roligt, men nu må den lille også snart bestemme sig for at se dagens lys
Ja.. Men det er 52 km den ene vej og ja 52 km hjem igen... RET irriterende
Muhmi skriver: Ja.. Men det er 52 km den ene vej og ja 52 km hjem igen... RET irriterende
åhhh pyhh troede lige i skulle køre 100km bare den ene vej pyhh fik helt sved på panden, men det kan også tage sin tid hvis man har gode veer...
Muhmi skriver: Så blev det til uge 39+0... Har det stadig fint... Begynder dog virkelig at kunne mærke trætheden/ugideligheden, jeg begynder også så småt at få lidt kvalme igen.. Ret irriterende Men ellers ja, så kan jeg dog stadig holde mig oprejst.. Den er jo heller ikke så stor maven, hehe.. Men i skal ikke "snydes" for et glimt af den, taget for 10 minutter siden ca.
Så blev det til uge 39+0...
Har det stadig fint... Begynder dog virkelig at kunne mærke trætheden/ugideligheden, jeg begynder også så småt at få lidt kvalme igen.. Ret irriterende
Men ellers ja, så kan jeg dog stadig holde mig oprejst.. Den er jo heller ikke så stor maven, hehe.. Men i skal ikke "snydes" for et glimt af den, taget for 10 minutter siden ca.
aaaaij hvor det bare spændende hvornår han har tænkt sig at komme ud
fin mave!
B&J skriver: åhhh pyhh troede lige i skulle køre 100km bare den ene vej pyhh fik helt sved på panden, men det kan også tage sin tid hvis man har gode veer...
Ja det er en tur på ca. 3 kvarter
FrkZier skriver: aaaaij hvor det bare spændende hvornår han har tænkt sig at komme ud fin mave!
Heheh, ja det er så...
Taak søde!
Muhmi skriver: Ja det er en tur på ca. 3 kvarter
ja pyhh det er også langt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128