39+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Åååårh en skøn mavse 

Hihihihi... Tark  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

B&J

ALTSÅ SØDE! hvornår kommer han ud ???? jeg vil SE HAM

du skal ikke gå rundt med store mave mere, kan du så få veer

Anmeld

31. januar 2013

Muhmi

B&J skriver:

ALTSÅ SØDE! hvornår kommer han ud ???? jeg vil SE HAM

du skal ikke gå rundt med store mave mere, kan du så få veer

Haha, jeg ved det ikke!! Jeg fik modningsveer i går og alle omkring mig gik fuldstændig i panik (Undtagen Anders) og derfor blev jeg mega stresset og da vi så kom ind på hospitalet gik det hele i sig selv igen... Men hey, jeg havde da mistet 1½ cm livmoderhals hehehe

Men siden da har der bare været et par slemme plukkeveer, men ikke noget der giver noget.... Lidt irriterende, eller meget, for de 100 km er sgu ikke sønderligt sjove at køre for ingenting hehe

Anmeld

31. januar 2013

B&J

Muhmi skriver:

Haha, jeg ved det ikke!! Jeg fik modningsveer i går og alle omkring mig gik fuldstændig i panik (Undtagen Anders) og derfor blev jeg mega stresset og da vi så kom ind på hospitalet gik det hele i sig selv igen... Men hey, jeg havde da mistet 1½ cm livmoderhals hehehe

Men siden da har der bare været et par slemme plukkeveer, men ikke noget der giver noget.... Lidt irriterende, eller meget, for de 100 km er sgu ikke sønderligt sjove at køre for ingenting hehe

SKAL I KØRE 100KM?????

og ej det  kan jeg godt forstå men sejt han tager det stille og roligt, men nu må den lille også snart bestemme sig for at se dagens lys

Anmeld

31. januar 2013

Muhmi

SKAL I KØRE 100KM?????

og ej det  kan jeg godt forstå men sejt han tager det stille og roligt, men nu må den lille også snart bestemme sig for at se dagens lys

Ja.. Men det er 52 km den ene vej og ja 52 km hjem igen... RET irriterende

Anmeld

31. januar 2013

B&J

Muhmi skriver:

Ja.. Men det er 52 km den ene vej og ja 52 km hjem igen... RET irriterende

åhhh pyhh troede lige i skulle køre 100km bare den ene vej pyhh fik helt sved på panden, men det kan også tage sin tid hvis man har gode veer...

Anmeld

31. januar 2013

FrkZier

Muhmi skriver:

Så blev det til uge 39+0...

Har det stadig fint... Begynder dog virkelig at kunne mærke trætheden/ugideligheden, jeg begynder også så småt at få lidt kvalme igen.. Ret irriterende

Men ellers ja, så kan jeg dog stadig holde mig oprejst.. Den er jo heller ikke så stor maven, hehe.. Men i skal ikke "snydes" for et glimt af den, taget for 10 minutter siden ca.

aaaaij hvor det bare spændende hvornår han har tænkt sig at komme ud

fin mave!

Anmeld

31. januar 2013

Muhmi

B&J skriver:

åhhh pyhh troede lige i skulle køre 100km bare den ene vej pyhh fik helt sved på panden, men det kan også tage sin tid hvis man har gode veer...

Ja det er en tur på ca. 3 kvarter

Anmeld

31. januar 2013

Muhmi

FrkZier skriver:

aaaaij hvor det bare spændende hvornår han har tænkt sig at komme ud

fin mave!

Heheh, ja det er så...

Taak søde! 

Anmeld

31. januar 2013

B&J

Muhmi skriver:

Ja det er en tur på ca. 3 kvarter

ja pyhh det er også langt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.