åh den halsbrand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. januar 2013

henh01

melder sin ankomst HVER dag, HVER aften og HVER nat!!

Har kun lige til morgen spist en rugbrødsbolle ristet og drukket en capri sonne juice - og nu har jeg den ondeste halsbrand..

Det er simpelthen så træls - halleluja for Alminox

Andre der lider af halsbrand? Hvad fremprovokerer din?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

DitteFisk

henh01 skriver:

Har kun lige til morgen spist en rugbrødsbolle ristet og drukket en capri sonne juice - og nu har jeg den ondeste halsbrand..

Alt!

Jeg har det også i den grad (33+0).. og det kommer sådan når det har lyst.. men jeg spiser også mange små måltider hele tiden. Er begyndt at spise isterninger, det er helt åndssvagt, men det er som om det stopper det lidt. Jeg kværner mange isterninger på en dag o_O freak.

Anmeld

31. januar 2013

henh01

Gigl skriver:

Alt!

Jeg har det også i den grad (33+0).. og det kommer sådan når det har lyst.. men jeg spiser også mange små måltider hele tiden. Er begyndt at spise isterninger, det er helt åndssvagt, men det er som om det stopper det lidt. Jeg kværner mange isterninger på en dag o_O freak.

Haha Ja man gør meget for at slippe af med det

Jeg har en fornemmelse af at det klart kommer når jeg spiser mindre sundt - eller for meget frugt.. I dag er det klart kommet af den skide juice fra i morges.. Den smagte godt, men var bestemt ikke denne halsbrand værd

Anmeld

31. januar 2013

DitteFisk

henh01 skriver:

Haha Ja man gør meget for at slippe af med det

Jeg har en fornemmelse af at det klart kommer når jeg spiser mindre sundt - eller for meget frugt.. I dag er det klart kommet af den skide juice fra i morges.. Den smagte godt, men var bestemt ikke denne halsbrand værd

Hehe, ja juice må være en killer  

Jeg synes ikke jeg spiser så syreholdigt at jeg skulle fremprovokere det hele tiden.. men det kommer altså tsk tsk. 

Anmeld

31. januar 2013

cmap

Jeg havde en veninde som led meget af det, men mandler tog hendes halsbrand. Men for mange mangler giver kvalme

Anmeld

31. januar 2013

henh01

cmap skriver:

Jeg havde en veninde som led meget af det, men mandler tog hendes halsbrand. Men for mange mangler giver kvalme

det er da det rene modstand

En lur hjalp på min - indtil videre..

Anmeld

31. januar 2013

jydeinden

henh01 skriver:

du ved godt at der findes nogle sugetabelletter der kan hjælpe imod halsbrand ikke ?

Anmeld

31. januar 2013

henh01

jydeinden skriver:

du ved godt at der findes nogle sugetabelletter der kan hjælpe imod halsbrand ikke ?

Jo indtil videre er det der virker bedst på min Alminox - mensynes bare det er ufatteligt at det skal komme hele dagen

Anmeld

31. januar 2013

jydeinden

henh01 skriver:

Jo indtil videre er det der virker bedst på min Alminox - mensynes bare det er ufatteligt at det skal komme hele dagen

hehe altså nu er jeg godt nok ikke gravid og har heller ikke været det, men har præsteret at have halsbrand i næsten en uge uden at drikke eller spise noget synderligt surt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.