Terminsdatoer. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.925 visninger
24 svar
1 synes godt om
31. januar 2013

Benjamins'mor

Hej piger.

Synes da vi skal lave en liste med hvornår vi alle har termin i September.

Hvis i skriver navn og dato i en kommentar kan jeg tilføje jer til listen.

Benjamins'mor - 29/9-2013

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Clisolka

Benjamins'mor skriver:

Hej piger.

Synes da vi skal lave en liste med hvornår vi alle har termin i September.

Hvis i skriver navn og dato i en kommentar kan jeg tilføje jer til listen.

Benjamins'mor - 29/9-2013

Spørgsmålet er om vi evt. skal vente til den fastsatte termin til NF-scanningen?

Jeg har 2 terminer at gå ud fra indtil jeg får "ret" til NF 

Anmeld

31. januar 2013

Benjamins'mor

Babymor2010 skriver:

Spørgsmålet er om vi evt. skal vente til den fastsatte termin til NF-scanningen?

Jeg har 2 terminer at gå ud fra indtil jeg får "ret" til NF 

Jo, det er nok det bedste.

Når jeg selv regner ud med sidste mens vil det være 28 septemer, men lægen siger 29.

Anmeld

31. januar 2013

Clisolka

Benjamins'mor skriver:

Jo, det er nok det bedste.

Når jeg selv regner ud med sidste mens vil det være 28 septemer, men lægen siger 29.

Her siger lægen den 9/9, men mine egne beregninger siger 14/9 - som min fødselslæge gav mig ret i sidste torsdag da hun scannede mig 

Anmeld

31. januar 2013

Benjamins'mor

Babymor2010 skriver:

Her siger lægen den 9/9, men mine egne beregninger siger 14/9 - som min fødselslæge gav mig ret i sidste torsdag da hun scannede mig 

Okay. Jamen kan sagtens huske hvad dag jeg havde mens, så ville være underligt hvis ikke det passede.

Anmeld

31. januar 2013

Clisolka

Benjamins'mor skriver:

Okay. Jamen kan sagtens huske hvad dag jeg havde mens, så ville være underligt hvis ikke det passede.

Jamen jeg kan skam også sagtens selv huske det - jeg ved præcis hvornår jeg havde ægløsning, men egen læge regner ud fra 1. mensdag og ikke cyklussen 

Anmeld

31. januar 2013

sofiell89

med min den første, fik jeg 3 tidlige scanninger inden nf, de 3 passede på det jeg selv regnede med. til nf rykkede hun mig 5 dage tilbage. Jeg fødte 5 dage før dvs den dag jeg selv havde regnet mig frem til
Denne gang er jeg selv i tvivl om min termin, ved hvornår jeg havde mens, hvor lang min cyklus er, og hvornår vi havde sex, men hvis jeg skal brug alle hjemmesiders terminsberegnere, så er de dybt uenige + ikke en eneste siger befrugtning er sket indenfor 3 dage af vores "sex" dage. Så er spændt på til scanning imorgen, hvor langt jeg egentlig er..

Anmeld

31. januar 2013

Benjamins'mor

Babymor2010 skriver:

Jamen jeg kan skam også sagtens selv huske det - jeg ved præcis hvornår jeg havde ægløsning, men egen læge regner ud fra 1. mensdag og ikke cyklussen 

Min læge regner også fra sidste mens dag.
Ved ikke hvornår jeg havde ægløsning, for var på P-piller så skulle jo ikke germe have haft det.

Anmeld

31. januar 2013

Benjamins'mor

sofiell89 skriver:

med min den første, fik jeg 3 tidlige scanninger inden nf, de 3 passede på det jeg selv regnede med. til nf rykkede hun mig 5 dage tilbage. Jeg fødte 5 dage før dvs den dag jeg selv havde regnet mig frem til
Denne gang er jeg selv i tvivl om min termin, ved hvornår jeg havde mens, hvor lang min cyklus er, og hvornår vi havde sex, men hvis jeg skal brug alle hjemmesiders terminsberegnere, så er de dybt uenige + ikke en eneste siger befrugtning er sket indenfor 3 dage af vores "sex" dage. Så er spændt på til scanning imorgen, hvor langt jeg egentlig er..

Ifølge de hjemmesider jeg har beregnet på skulle vi have haft sex den 5 januar. Men vi havde altså først sex omkring den 15. Men havde min mens 22 december.

Anmeld

31. januar 2013

sofiell89

Benjamins'mor skriver:

Ifølge de hjemmesider jeg har beregnet på skulle vi have haft sex den 5 januar. Men vi havde altså først sex omkring den 15. Men havde min mens 22 december.

årh, godt jeg ikke var den eneste med sjove datoer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.