Søger pige tøj :')

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.711 visninger
27 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

DKTiha

Ja piger må jo ærligt indrømme at jeg er en tumpe til at finde pige tøj som jeg syntes er værd at købe (kan slet ikke få mig selv til det hehe ... er ikke endnu kommet ind i perioden hvor der bare skal shoppes igennem). så er der nogen herinde som har pigepakker tilsalg ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
DKTiha skriver:

Ja piger må jo ærligt indrømme at jeg er en tumpe til at finde pige tøj som jeg syntes er værd at købe (kan slet ikke få mig selv til det hehe ... er ikke endnu kommet ind i perioden hvor der bare skal shoppes igennem). så er der nogen herinde som har pigepakker tilsalg ??

Hvad str. søger du?

Anmeld

30. januar 2013

DKTiha

Hvad str. søger du?

Alle størrelser fra nyfødt til ja har interesse  nu ved jeg ikke hvorfor annoncen er låst

Anmeld

30. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
DKTiha skriver:

Alle størrelser fra nyfødt til ja har interesse

Jeg ser hvad jeg har og vender tilbage

Anmeld

30. januar 2013

DKTiha

MoarHvidovre skriver:

Jeg ser hvad jeg har og vender tilbage

mange tak

Anmeld

5. februar 2013

Trine89

Jeg har også en masse tøj som jeg slet ikke har nået bruge til vores pige. Jeg kan prøve at  finde det i morgen. Der er lidt i alle størrelser. 

Anmeld

6. februar 2013

Mor1012

DKTiha skriver:

hej med dig

jeg kan tilbyde dig str 62 og 68 samt 74 Knus

5-10 kr pr del

Anmeld

6. februar 2013

Mor1012

DKTiha skriver:

hvis du vil se , kan jeg sende dig billederne på mms Knus

Anmeld

6. februar 2013

DKTiha

børneverden skriver:

hvis du vil se , kan jeg sende dig billederne på mms Knus

kan desværre ikke modtage mms med den nuværende telefon jeg har :-( ville ellers rigtig gerne se det...

Anmeld

6. februar 2013

Fenja09

DKTiha skriver:

Jeg har også lidt pigetøj i div. str. og mærker. Jeg har ikke lavet en "pakke", men det kan da gøres  Hvis du vil kan jeg sagtens sætte billeder ind af noget af det.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.