Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DKTiha skriver: Ja piger må jo ærligt indrømme at jeg er en tumpe til at finde pige tøj som jeg syntes er værd at købe (kan slet ikke få mig selv til det hehe ... er ikke endnu kommet ind i perioden hvor der bare skal shoppes igennem). så er der nogen herinde som har pigepakker tilsalg ??
Ja piger må jo ærligt indrømme at jeg er en tumpe til at finde pige tøj som jeg syntes er værd at købe (kan slet ikke få mig selv til det hehe ... er ikke endnu kommet ind i perioden hvor der bare skal shoppes igennem). så er der nogen herinde som har pigepakker tilsalg ??
Hvad str. søger du?
Alle størrelser fra nyfødt til ja har interesse nu ved jeg ikke hvorfor annoncen er låst
DKTiha skriver: Alle størrelser fra nyfødt til ja har interesse
Alle størrelser fra nyfødt til ja har interesse
Jeg ser hvad jeg har og vender tilbage
MoarHvidovre skriver: Jeg ser hvad jeg har og vender tilbage
Jeg har også en masse tøj som jeg slet ikke har nået bruge til vores pige. Jeg kan prøve at finde det i morgen. Der er lidt i alle størrelser.
hej med dig
jeg kan tilbyde dig str 62 og 68 samt 74 Knus
5-10 kr pr del
hvis du vil se , kan jeg sende dig billederne på mms Knus
børneverden skriver: hvis du vil se , kan jeg sende dig billederne på mms Knus
Jeg har også lidt pigetøj i div. str. og mærker. Jeg har ikke lavet en "pakke", men det kan da gøres Hvis du vil kan jeg sagtens sætte billeder ind af noget af det.
/Fenja
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128