Til dig der har brugt Weleda stretch mark massage oil...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: ... virkede det?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.485 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

IG

Hvad er jeres erfaring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

IG

IG skriver:

Hvad er jeres erfaring?

Der skulle naturligvis havde stået "Nej" og ikke "Ne"... men jeg kan åbenbart ikke rette det

Anmeld

30. januar 2013

baby012

Nej  

intet har virket her.. De kom bare væltende i uge 38  

Anmeld

30. januar 2013

Misscbn

IG skriver:

Hvad er jeres erfaring?

ved ik om det var den der gjorde det, men jeg brugte ihvertfald en olie af det mærke og har ingen stræk mærker fået, men skal lige siges at min mave ik rigtig voksede de sidste 2 mdr så var ik en kæmpe gravid 

Anmeld

30. januar 2013

serinasmor

har stemt blank ... har ingen strækmærker (men det er genetisk betinget) - brugte olien som en ekstra luksus (for det skal man da have lov til som gravid ) og den var god til at tage kløen når maveskindet skulle strække sig .. men jeg tror ikke på den er grunden til at jeg ikke har strækmærker ...

Anmeld

30. januar 2013

Tøs85

Jeg brugte det og fik lidt strækmærker, men det er meget lidt og kvinderne i min familie har fået rigtig mange.. Uanset om det var det der hjalp eller ej, synes jeg det var godt at bruge fordi min mave slet ikke kløede under graviditeten.. Men det er jo lidt dyrt, for man bruger mange flasker af det..

Anmeld

30. januar 2013

Isabella_mor

Jeg brugte det og fik ingen strækmærker, men jeg tror ikke det var det der gjorde det. 

Anmeld

30. januar 2013

Hailiesmom11

Det har hjulpet mig til at reducere dem her bagefter
Regner med at skulle bruge den igennem den her graviditet for den lindrer rigtig meget på kløen og øm hud..
Strækmærkerne er jeg stolte af for det er mine tigrestriber der skal være der

Anmeld

30. januar 2013

Mom2

IG skriver:

Hvad er jeres erfaring?

Jeg brugte bare en almindelig bodylotion til at tage kløen på maven, da strækmærker er genetisk betinget og ingen olier eller bodylotions kan gøre hverken fra eller til..

Anmeld

30. januar 2013

Benjamins'mor

Nej, men brugte bio Oil i min graviditet, og det hjalp intet. Har bare så mange grimme stræk mærker idag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.