turen til cirkus..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. juni 2009

Susan1978

haha og nu sidder i og tænker at jeg har aflivet hende.

Ea ville rigtig gerne cykle derop, der er næsten 2 km og hun har ikke rigtig cyklet så langt før, da vores veje ude ved os er skod.

Cirkus mascot var kommet til vores lille landsby. Det er jo alligevel stort.

men jeg siger til hende at hvis vi cykler derop så skal hun selv cykle hjem og jeg hverkan kan eller vil bære hende eller hendes cykel. Det gik også bare så fint. Ingen ballade.

Jeg havde lovet hende en candy floss hvis de havde det og det havde de også fik hun en lille popcorn og ikke mer. Selvom hun plagede.

hun begyndte også at plage om sådan en lysdims, de gik rundt og solgte og hun var lige ved at kamme over da jeg sagde NEJ. Jeg var bare konsekvent og sagde at hvis hun blev ved så kørte vi hjem. Hun accepterede det sgu.

Så alt i alt en god tur.   Det var sgu rigtig rart.

også tabte hun sin første rokketand igår
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

holbøll

Det var da dejligt at høre at I havde en god tur. Det er jo dem man skal huske på i de mange trælse stunder.
Kristian har altid haft et utrolligt mild og omsorgsfuld sind. Men han er da godt nok også blevet til en Dr. Jekyll og Mr. Hide type. Hænger nok sammen med en lillebror der er kronisk i trodsalderen, så tingene kan også være lidt heftige herhjemme for tiden.
Knus Carina.

Anmeld

18. juni 2009

tumle81

HVor er det bare dejligt med sådan en solstråle historie midt i al hysteriet. Det er fedt at man kan tænke tilbage på sådanne historier når det hele ellers kan gå op i en spids!!

Det er flot klaret at hun kunne cykle så langt og endda uden at brokke sig :-)

Knus Kathrina

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Så er det måske 'bare' fordi hun har alt for meget energi  Så der bare skal bruges en masse energi. Så hun skal bare cykle til og fra børnehave hverdag hehe...  Så går det hele.

Tillykke med turen til cirkus. Det er dejligt at høre!!

Anmeld

18. juni 2009

Susan1978

Zafir skriver:

Så er det måske 'bare' fordi hun har alt for meget energi  Så der bare skal bruges en masse energi. Så hun skal bare cykle til og fra børnehave hverdag hehe...  Så går det hele.

Tillykke med turen til cirkus. Det er dejligt at høre!!

hvis det var muligt så gjorde vi det skam også..

men 8 km hver vej.. er nok lige i overkanten..

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

Susan1978 skriver:

hvis det var muligt så gjorde vi det skam også..

men 8 km hver vej.. er nok lige i overkanten..

Hehe ... pjat!!!  HUn klarer alp dyez (eller hvordan det staves) om et års tid

Anmeld

18. juni 2009

Fines mor

Susan1978 skriver:

haha og nu sidder i og tænker at jeg har aflivet hende.

Ea ville rigtig gerne cykle derop, der er næsten 2 km og hun har ikke rigtig cyklet så langt før, da vores veje ude ved os er skod.

Cirkus mascot var kommet til vores lille landsby. Det er jo alligevel stort.

men jeg siger til hende at hvis vi cykler derop så skal hun selv cykle hjem og jeg hverkan kan eller vil bære hende eller hendes cykel. Det gik også bare så fint. Ingen ballade.

Jeg havde lovet hende en candy floss hvis de havde det og det havde de også fik hun en lille popcorn og ikke mer. Selvom hun plagede.

hun begyndte også at plage om sådan en lysdims, de gik rundt og solgte og hun var lige ved at kamme over da jeg sagde NEJ. Jeg var bare konsekvent og sagde at hvis hun blev ved så kørte vi hjem. Hun accepterede det sgu.

Så alt i alt en god tur.   Det var sgu rigtig rart.

også tabte hun sin første rokketand igår

Hvor er det bare så fedt at du stod ved - YES .. nu er der kun en vej, og det er fremad. Kunne du ikke næsten flyve hjem??? 

Fedt Susan, bare hæng i!! 

Knus

Helle

Anmeld

18. juni 2009

Annette

Hvor godt Susan

Det hele blir lidt nemmere, når man kan se det går fremad..

Måske I kunne cykle til børnehaven og så hente hende i bil om eftermiddagen, der er ungerne jo en del mere træt end om morgen..

Kuns Annette

Anmeld

19. juni 2009

Susan1978

I kan dælme også tro jeg var ovenpå efter den tur, synes bare vi havde det super hyggeligt og eftersom der ingen skrigeture eller nogen spassen ud, kan vi jo godt tage afsted igen en anden gang..

hold nu fast....  (tør næsten ik sige det) men vi har ikke haft nogen ture siden jeg skrev her på.. 

hver gang hun begynder på det mindste siger jeg i en meget bestemt tone (uden at skælde ud) at hvis hun fortsætter, kan hun gå ind på værelset og lukke døren. Også stopper det.

Hun har nok kunne mærke på mig at jeg var drevet helt derud hvor jeg ikke selv kunne bunde mere.

Anmeld

19. juni 2009

Moderator

Susan1978 skriver:

I kan dælme også tro jeg var ovenpå efter den tur, synes bare vi havde det super hyggeligt og eftersom der ingen skrigeture eller nogen spassen ud, kan vi jo godt tage afsted igen en anden gang..

hold nu fast....  (tør næsten ik sige det) men vi har ikke haft nogen ture siden jeg skrev her på.. 

hver gang hun begynder på det mindste siger jeg i en meget bestemt tone (uden at skælde ud) at hvis hun fortsætter, kan hun gå ind på værelset og lukke døren. Også stopper det.

Hun har nok kunne mærke på mig at jeg var drevet helt derud hvor jeg ikke selv kunne bunde mere.

Wauw  Det er bare super fedt..  Så kender du jo i hvertfald turen, hvis det sker igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.