Penge til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.090 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

blomst84

Hej Alle i gifte kvinder i gamle gamle dage betalte brudens far jo for hele gildet... Men hvordan er det i dag? Fik nogen af jer betalt jeres bryllup af jeres far/forældre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Michelle88

Mine forælde betalte min kjole og for musikeren ( det var en de kendte ). og hans forældre betalte bryllupskagen, da hans mor arbejdede ved en bager.. Ellers betalte vi resten selv, synes også at det var noget specielt når det var den første store fest vi skulle holde, som vi selv havde arrangeret og betalt for..

Anmeld

30. januar 2013

blomst84

Michelle88 skriver:

Mine forælde betalte min kjole og for musikeren ( det var en de kendte ). og hans forældre betalte bryllupskagen, da hans mor arbejdede ved en bager.. Ellers betalte vi resten selv, synes også at det var noget specielt når det var den første store fest vi skulle holde, som vi selv havde arrangeret og betalt for..

Så der blev givet et slags tilskud vidste i det inden i arrangerede eller kom det som en overraskelse ? 

Anmeld

30. januar 2013

Michelle88

blomst84 skriver:

Så der blev givet et slags tilskud vidste i det inden i arrangerede eller kom det som en overraskelse ? 

Det kom som en overraskelse, så vi havde sparet op til det.. Men mine forældre ville gerne give mig min kjole, vi havde så selv fundet en musiker men han sprang fra i sidste øjeblik, så mine forældre kendte en som gerne ville, ved enlig ikk hvorfor de endte med at betale for det. Tror hans forældre gerne ville give kagen da de hørte at mine forældre ville give mig en kjole, for at de også følte at de havde hjulpet lidt.

Anmeld

30. januar 2013

CarinaSB

blomst84 skriver:

Hej Alle i gifte kvinder i gamle gamle dage betalte brudens far jo for hele gildet... Men hvordan er det i dag? Fik nogen af jer betalt jeres bryllup af jeres far/forældre? 

På en måde betaler min far for mit bryllup .. Det er arven fra min far som jeg mistede sidste år .. plus vi selv har sparet lidt op .. 

Anmeld

30. januar 2013

Pige2009

blomst84 skriver:

Vi skulle selv betale for gildet. Dog ville mine forældre give kjolen

Anmeld

30. januar 2013

MorEllen

Da vi blev gift betalte vores foreldre halve hver.. Vi ville jo også gerne bidrage med noget, så vi købte drikkevarene Også var det jo os der købte ind og sendte ud invitationer og takkekort..

Anmeld

31. januar 2013

AnneBJ

Vi får et økonomisk tilskud af både mine forældre og svigerforældre. Mine forældre har ønsket at give mig kjolen, så det er nogle af pengene gået til. jeg har ikke brugt dem alle på kjole, og resten må vi så bruge som vi vil.

Anmeld

31. januar 2013

Hvem?

blomst84 skriver:

Betalte selv det hele, fik dog store pengegaver til selve festen af begge hold forældre

Anmeld

31. januar 2013

Muhmi

Vi betalte selv... Det "eneste" vi fik foræret var karet turen, betalt af min mor og stedfar.. Jeg ville så gerne have sådan en prinsesseankomst til forsamlingshuset men vi havde besluttet os for bare at gå, fordi der kun var ca. 200 meter fra kirken af.. Men de ville så gerne give... SÅ sødt af dem! <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.