Min stakkels baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

Lullaby

Ja Zarina har problemer med at komme af med sin afføring. Idag har hun været ked af det siden kl. 11 og så til nu. Hun har ikke kunnet være til og har ikke villet andet end at powernappe. For 10 min siden kunne mit moderhjerte ikke mere og jeg lavede temperaturmetoden på hende. Så kom der et gigantisk læs (fyldte hele bleen) og jeg kunne se på hende at hun begyndte at slappe af. Nu er hun ved at være soveklar kan jeg mærke. Hun slapper af i mine arme og bliver tung og giver sig ikke længere. Ih altså hvor er det noget skod altså..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Tøs85

Får hun flaske..? Vi havde samme problem og der hjalp det at skifte MME.. Skiftede fra NAN HA til grøn Allomin og nu er der slet ikke noget problem..

Anmeld

31. januar 2013

Lullaby

Tøs85 skriver:

Får hun flaske..? Vi havde samme problem og der hjalp det at skifte MME.. Skiftede fra NAN HA til grøn Allomin og nu er der slet ikke noget problem..

Nej ren ammebarn

Anmeld

1. februar 2013

Tøs85

Så synes jeg du skal prøve at ringe til sundhedsplejersken, for at høre hvordan det kan være.. Det kan være du må give hende lacktulose, men det kan måske også være pga. noget du spiser..

Anmeld

11. februar 2013

Miss BananaHammock

Går det bedre med hende?

Anmeld

11. februar 2013

Lullaby

Miss BananaHammock skriver:

Går det bedre med hende?

Ja heldigvis. Hun er begyndt at kunne komme af med det selv. Nogle dage kan hun slet ikke og andre dage er der intet problem

Anmeld

11. februar 2013

Miss BananaHammock

Lullaby skriver:

Ja heldigvis. Hun er begyndt at kunne komme af med det selv. Nogle dage kan hun slet ikke og andre dage er der intet problem

det er også noget med at der kan gå op til 10 dage imellem når man ammer ik? altså hvor det er normalt?

Vi har en i mødregr. hvor der går en uge imellem og det passer altid med at den dag vi er i mødregr. er dagen inden så han er rigtig utilpas. Stakkels dreng.

Hvad siger din SP?

Anmeld

11. februar 2013

Lullaby

Miss BananaHammock skriver:

det er også noget med at der kan gå op til 10 dage imellem når man ammer ik? altså hvor det er normalt?

Vi har en i mødregr. hvor der går en uge imellem og det passer altid med at den dag vi er i mødregr. er dagen inden så han er rigtig utilpas. Stakkels dreng.

Hvad siger din SP?

Ja det er meget normalt siger man. Men hun er virkelig ked af det hvis ikke hun laver mindst 2 gange på en dag. Så er hun ked af det, trækker benene op under sig og vil ikke sover.

Vores sp sagde, at hendes mave nok skal indordne sig indenfor en måneds tid. Så vi afventer bare

Anmeld

11. februar 2013

Miss BananaHammock

Lullaby skriver:

Ja det er meget normalt siger man. Men hun er virkelig ked af det hvis ikke hun laver mindst 2 gange på en dag. Så er hun ked af det, trækker benene op under sig og vil ikke sover.

Vores sp sagde, at hendes mave nok skal indordne sig indenfor en måneds tid. Så vi afventer bare

Åh ha. Sikke noget rod. håber det går over snart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.