Sommerferie med barn på 1,5 år sydpå.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

Malene76

Hej de damer...

Er der nogen der kan anbefale et feriested sydpå som er meget børnevenligt? Vi vil gerne afsted til sommer og vi har en søn som på det tidspunkt er 1,5 år. Hvordan tog jeres små børn flyveturen og hvad gjorde du for at gøre det nemmere for dem?

Kh Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Malene76 skriver:

Hej de damer...

Er der nogen der kan anbefale et feriested sydpå som er meget børnevenligt? Vi vil gerne afsted til sommer og vi har en søn som på det tidspunkt er 1,5 år. Hvordan tog jeres små børn flyveturen og hvad gjorde du for at gøre det nemmere for dem?

Kh Malene

Jeg var i Tyrket i juni sidste år med mine børn på da 3 mdr og knap 3 år.

Det var et all - inclusive børnevenligt hotel, og det var rigtig godt.

Jeg rejste med Star Tours, og det kan varmt anbefales

Mine børn har rejst rigtig meget i deres liv, så de er vandt til det. Men jeg sørger altid for at have masser af snacks, nyt legetøj, bøger og en bærbar DVD afspiller med, så den ældste kan se tv.

Madpakker smører jeg altid hjemmefra, som vi spiser i flyet, og så har jeg tomme drikkedunke med, som jeg fylder op i lufthavnen med vand på toilettet, efter vi er kommet igennem security - der er en formue at spare ved at gøre det

Du skal være velkommen at skrive, hvis du vil vide mere 

Anmeld

30. januar 2013

Malene76

PT skriver:

Jeg var i Tyrket i juni sidste år med mine børn på da 3 mdr og knap 3 år.

Det var et all - inclusive børnevenligt hotel, og det var rigtig godt.

Jeg rejste med Star Tours, og det kan varmt anbefales

Mine børn har rejst rigtig meget i deres liv, så de er vandt til det. Men jeg sørger altid for at have masser af snacks, nyt legetøj, bøger og en bærbar DVD afspiller med, så den ældste kan se tv.

Madpakker smører jeg altid hjemmefra, som vi spiser i flyet, og så har jeg tomme drikkedunke med, som jeg fylder op i lufthavnen med vand på toilettet, efter vi er kommet igennem security - der er en formue at spare ved at gøre det

Du skal være velkommen at skrive, hvis du vil vide mere 

Tusind tak for svar.  Reagerer dine børn ikke med ondt i ørene når I lettede og landede?

Anmeld

30. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Malene76 skriver:

Tusind tak for svar.  Reagerer dine børn ikke med ondt i ørene når I lettede og landede?

Min søn bliver ammet, når vi lander og letter, og min datter har en slikkepind (eller rettere sagt en del slikkepinde!) hun sutter på, og det tager meget af trykket. 

Ellers så virker sutten også godt - eller noget at drikke.

Anmeld

30. januar 2013

Leneur

Malene76 skriver:

Hej de damer...

Kh Malene

Jeg rejste med Silje da hun var lige knap 10 mdr og da hun var lige knap 2 år også med star tours bare til vores elskede Kreta. De lokale dernede er meget venlige og meget vilde med børn. Vi havde så også snacks med, en ny bog, tegneting, lidt nyt legetøj og en bærbar dvdafspiller og det gik også rigtig fint, så det er bare om at kaste sig ud i det og komme afsted...

Anmeld

30. januar 2013

Malene76

PT skriver:

Min søn bliver ammet, når vi lander og letter, og min datter har en slikkepind (eller rettere sagt en del slikkepinde!) hun sutter på, og det tager meget af trykket. 

Ellers så virker sutten også godt - eller noget at drikke.

Ok. Tak for tricks.

KH Malene

Anmeld

30. januar 2013

Malene76

Leneur skriver:

Jeg rejste med Silje da hun var lige knap 10 mdr og da hun var lige knap 2 år også med star tours bare til vores elskede Kreta. De lokale dernede er meget venlige og meget vilde med børn. Vi havde så også snacks med, en ny bog, tegneting, lidt nyt legetøj og en bærbar dvdafspiller og det gik også rigtig fint, så det er bare om at kaste sig ud i det og komme afsted...

Super. Tak for de gode råd.

Kh Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.