Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den her hjemmeside brugte jeg rigtig meget, da jeg skulle finde navne til min datter http://www.muslimbabynames.net/
Personligt er jeg helt vild med:
Malik
Hakim
Yaquob
Dawud
Ibrahim
Yusuf
Min søn hedder Adam Ismail
Pigenavne:
Sarah
Jannah
Maryam
Aisha
Aya
Min datter hedder Sabrina Yasmin (Sabrina betyder tålmodighed)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PT skriver: Den her hjemmeside brugte jeg rigtig meget, da jeg skulle finde navne til min datter http://www.muslimbabynames.net/ Personligt er jeg helt vild med: Malik Hakim Yaquob Dawud Ibrahim Yusuf Min søn hedder Adam Ismail Pigenavne: Sarah Jannah Maryam Aisha Aya Min datter hedder Sabrina Yasmin (Sabrina betyder tålmodighed)
Virkelig smukke navne, og det samme med dine børns navne
Thegirl22, Aicha er også på listen her, det kan både min mand og datter li' Hvad hvis det bliver en dreng?
Skruuk, tusind tak kom endelig med mere
Tak til jer andre også, hvor er I gode
Drenge: Danyel, Issa, Ishak, Benjamin, Adam, Ibrahim, Elyas, Ali, Michail.
Piger: Jamila, Amelia, Aisha, Ibtesam, Basma, Maya
BabyMus skriver: Jeg er vildt med Aya og Alina.
Jeg er vildt med Aya og Alina.
Min datter hedder Alina
Aisha skriver: Min datter hedder Alina
Det er et meget fint navn Ved du hvad det betyder?
A&F, tak for hjælpen
Anonym skriver: Jeg har brug for jeres hjælp Kan I komme med udenlandske pige og drengenavne? Det kunne være I var stødt på nogle, som I vil dele med mig, da vi er på bar bund hjemme og har brug for inspiration Med udenlandske navne mener jeg, fx muslimske eller mellemøstlige navne
Jeg har brug for jeres hjælp
Kan I komme med udenlandske pige og drengenavne? Det kunne være I var stødt på nogle, som I vil dele med mig, da vi er på bar bund hjemme og har brug for inspiration
Med udenlandske navne mener jeg, fx muslimske eller mellemøstlige navne
Hiba (pige) sammi (dreng)
Jeg er selv gift med en Zakarias, ellers er der børnene fra Livas børnehvae som hedder:
Rabiah
Aicha
Malak
Jazmin
Nohr
Danyal
Burhan
Serge
Serkan
Felix
Yakup
Knus
Anonym skriver: Det er et meget fint navn Ved du hvad det betyder? A&F, tak for hjælpen
Alina er et pigenavn. Alina betyder "Smuk"Alina er et muslimsk navn, men mange finner hedder Alina.
Åhh hvor fint.
Drenge:
Itai (tryk på ai)Roi (tryk på i) Hebraiske navneSekhanMaximCasimAmar
Piger:RukhsanaYasminaMaryamDarinSabah
hmmm..... pigenavnene er svære!
Er allerede løbet tør
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128