Føler afføringstrang hele tiden (uge 39)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.707 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

Anonym trådstarter

Ja jeg er lige ano da jeg synes det er lidt pinligt at spørge om...

Jeg er gravid i uge 39.

Jeg har de sidste 4-5 dage haft en konstant afføringstrang. Der kommer kun aff hver 3 gang jeg ca går på toilettet, det er meget små mængder og tyndt (ikke diarre)

Jeg har i mange år lidt af hæmorider og marisker. Det er bestemt ikke blevet bedre under min graviditet og slet ikke de sidste par uger efter babyen er sunket godt ned og trykker meget på det hele..

Men mt problem er nu at jeg konstant føler jeg skal på toilettet, og det trykker omkring endetarmsåbningen Hvor er det irriterende.

Er det normalt??? Synes nemlig ikke jeg havde det problem under første graviditet...

Nogle gode råd.?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

mybaby-girl

Øv, det er da ikke en rar følese

Jeg havde affstrang da jeg fik veer med nummer 2 .... Ellers kan jeg ikke hjælpe ...

Håber du får svar

Anmeld

30. januar 2013

Anonym trådstarter

mybaby-girl skriver:

Øv, det er da ikke en rar følese

Jeg havde affstrang da jeg fik veer med nummer 2 .... Ellers kan jeg ikke hjælpe ...

Håber du får svar

men føler desværre ingen veer

Anmeld

30. januar 2013

LMX

Anonym skriver:

Ja jeg er lige ano da jeg synes det er lidt pinligt at spørge om...

Jeg er gravid i uge 39.

Jeg har de sidste 4-5 dage haft en konstant afføringstrang. Der kommer kun aff hver 3 gang jeg ca går på toilettet, det er meget små mængder og tyndt (ikke diarre)

Jeg har i mange år lidt af hæmorider og marisker. Det er bestemt ikke blevet bedre under min graviditet og slet ikke de sidste par uger efter babyen er sunket godt ned og trykker meget på det hele..

Men mt problem er nu at jeg konstant føler jeg skal på toilettet, og det trykker omkring endetarmsåbningen Hvor er det irriterende.

Er det normalt??? Synes nemlig ikke jeg havde det problem under første graviditet...

Nogle gode råd.?????

Det er helt normalt. Jeg har samme følelse, dog ikke vedvarende men kun i perioder.

Din krop er ved at indstille sig på fødsel og forsøger at "tømme" tarmen så der er passage til baby..

Det ER røvirriterende, men nu kan du meget snart se en ende på det hele

Jeg er selv 39+3

Anmeld

30. januar 2013

Sahara82

Vil tro at der ikke går så lang tid før du går i fødsel. Har nemlig hørt at det er et helt almindeligt tegn på at kroppen snart er klar. Selvom det er træls, så er det positive vel at du nok ikke får aff når du føder så!

Anmeld

30. januar 2013

Sahara82

Vil tro at der ikke går så lang tid før du går i fødsel. Har nemlig hørt at det er et helt almindeligt tegn på at kroppen snart er klar. Selvom det er træls, så er det positive vel at du nok ikke får aff når du føder så!

Anmeld

30. januar 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Det er helt normalt. Jeg har samme følelse, dog ikke vedvarende men kun i perioder.

Din krop er ved at indstille sig på fødsel og forsøger at "tømme" tarmen så der er passage til baby..

Jeg er selv 39+3

Det lyder da rart.. Men det gør virkelig ondt når det "presser" på men det er jo så nok også pga mit problem med hæmorider..

Anmeld

30. januar 2013

Anonym trådstarter

smsh skriver:

Det lyder i sig selv godt.. hvor hvor gør det ondt;( 

Anmeld

30. januar 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Jeg er selv 39+3

Hvor lang tid skal man døje med sådanne noget pjat tror du ???

Anmeld

30. januar 2013

Isabella_mor

det er meget normalt at kroppen begynder at gøre klar til fødsel. og det sker bla ved at gøre ens afføring tydere så man får tømt ud... 

ganske normalt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.