Indkaldelse hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

Malthe2010

Jeg er ved at være godt utålmodig nu  Jeg venter på indkaldelse til NF, og skal sikkert vente et lille stykke tid endnu  Spørgsmålet er hvornår fik i brev om at i skulke til NF?? 

Jeg er 9+5 og var oppe og få blodprøve i mandags  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Miss Church

Malthe2010 skriver:

Jeg er ved at være godt utålmodig nu  Jeg venter på indkaldelse til NF, og skal sikkert vente et lille stykke tid endnu  Spørgsmålet er hvornår fik i brev om at i skulke til NF?? 

Uhh det er også så spændende! Jeg var helt oppe og køre, da jeg fik brev Jeg mener at jeg fik brev en lille uges tid efter blodprøver og vandrejournal

Anmeld

30. januar 2013

Malthe2010

Miss Church skriver:

Uhh det er også så spændende! Jeg var helt oppe og køre, da jeg fik brev Jeg mener at jeg fik brev en lille uges tid efter blodprøver og vandrejournal

Ja det er helt uhyggeligt at man kan være så utålmodig jeg ved jo godt jeg skal scannes i uge 11-13 men mangler bare den indkaldelse  Fik lavet vandrejournal for snart 14 dage siden, så den burde være på plads. 

Men nu må vi se  Min læge skal ikke have ros for at være den hurtigeste og den skarpeste kniv i skuffen 

Anmeld

30. januar 2013

Miss Church

Malthe2010 skriver:

Ja det er helt uhyggeligt at man kan være så utålmodig jeg ved jo godt jeg skal scannes i uge 11-13 men mangler bare den indkaldelse  Fik lavet vandrejournal for snart 14 dage siden, så den burde være på plads. 

Men nu må vi se  Min læge skal ikke have ros for at være den hurtigeste og den skarpeste kniv i skuffen 

Ja det er helt utroligt

Nårh for den. Ja så burde der da også snart komme noget. Hehe nej det er ikke alle der er lige hurtige  

Anmeld

30. januar 2013

Jupiter

Jeg var ved lægen onsdag i uge 8, og fik brevet om lørdagen eller mandagen med indkaldelse i uge 12 mener jeg

Anmeld

30. januar 2013

SaraL

Jeg fik først brevet dagen før NF

Anmeld

30. januar 2013

Clisolka

Malthe2010 skriver:

Ved min datter ringede de til mig og spurgte om jeg kunne komme på et afbud 2 dage efter 

I denne graviditet har jeg allerede fået tid til NF af Rigshospitalet - jeg følges der pga. min sukkersyge 

Jeg ved at nogle steder skal man selv bestille tid, og andre steder ikke 

Anmeld

30. januar 2013

AnthonsMor

Malthe2010 skriver:

Jeg fik brev en torsdag om at jeg skulle komme den følgende mandag.. Så det var kun lige et par dage inden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.