Tøj på og af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

Anonym trådstarter

Hvornår lærer I barnet selv at tage tøj, støvler og flyvedragt på og af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

siger til ham: "se nu tager vi støvlerne af" f.eks. og så venter til han kigger og så gør det langsomt...

han har velcro på støvlerne som han har fundet ud af både at åbne og lukke selv nu...

han tager selv hjemmesko, strømper og bukser af (bukserne skal jeg dog stadig lige hive dem forbi numsen først ) og han er så stolt hver gang han kan hjælpe til selv

Husk at rose hvis de prøver også selvom det ikke er 100% korrekt... så sig flot du prøver men se sådan her er nemmere eller noget i den retning

Vores er 16 mdr.

Anmeld

30. januar 2013

Clisolka

Isabella er 2,3 år og hun kan selv en hel del nu - og har kunnet det i et stykke tid 

Hun kan f.eks. selv tage bukser og sokker af og på - flyverdragt og hue går også fint (dog kan der være lidt med lynlåsen i flyverdragten som driller). 

Sine vinterstøvler kan hun selv få af og på - sutsko er også med  Hun kan have en smule problemer med at få sine langærmede  trøjer og bodyer på 

Anmeld

30. januar 2013

Sitrani

Anonym skriver:

Min datter er 1½ år nu, og vil en masse selv, og det giver jeg hende lov til... Og siger til hende "så skal du tage støvlerne af.." fx. Og så prøver hun imens jeg hjælper lidt (hvis jeg da får lov )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.