Jeg har bestemt også haft de tanker, der er 14 mdr mellem mine, og når først den lilly ny er her kan det ikke væte anderledes

Jeg synes slet ikke det har været svært, alt den kærlighed man har til den første bliver ikke mindre, tværtimod, man får dobbelt op i form af en mere og bonus og man sætter mere pris på glæderne
Daniel har taget det så godt og er så glad for sin lillesøster og den specielle kærlighed der er dem imellem kan give så meget ekstra og vi gør så det at vi nogle gange deler op så han får speciel alenetid både med mor og far. Samtidig planlægger jeg sæsonkort til legoland (dina er for lille endnu til de dage men næste år får de begge sådanne dage) så vi engang imellem tager en fridag hvor det kun er ham og så hygger vi, fra næste år skiftedes de til at få en alenedag hvor vi kan hygge hjemme, tage i legoland, zoo eller hvad der nu er stemning for og hvad årstiden har af muligheder
Man har så meget mere kærlighed end man regner med og tro mig, hjertet vokser for hvert barn og gjver plads til endnu mere og de skal nok begge få alt din kærlighed at føle, ægte følelser kan mærkes
Anmeld