Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
annec skriver: Vi er helt tomme for ideer til hvad vores lille dreng skal hedde. Men er os kun 21 uger henne ;-) Vores store dreng hedder Sebastian. Nogen der kan hjælpe?
Vi er helt tomme for ideer til hvad vores lille dreng skal hedde. Men er os kun 21 uger henne ;-) Vores store dreng hedder Sebastian. Nogen der kan hjælpe?
Det er svært med de navne - og jeg ved ikke hvad i er til, men her er lige dem jeg kan komme på nu
Niklas
Anton
Valdemar
Milo
Villads
Villum
Storm
Liam
Noel
Magnus
Malthe
Hjalte
Bertram
/Fenja
Fenja09 skriver: Det er svært med de navne - og jeg ved ikke hvad i er til, men her er lige dem jeg kan komme på nu Niklas Anton Valdemar Milo Villads Villum Storm Liam Noel Magnus Malthe Hjalte Bertram /Fenja
annec skriver: Tak :-) elsker navnet Villads men gør faren ik :-)
Tak :-) elsker navnet Villads men gør faren ik :-)
Ja, det er altså også et rigtig fint drengenavn - kan huske da jeg nævnte det overfor manden herhjemme da jeg var gravid og han er bestemt heller ikke fan af det
Her er nogle af de navne som jeg kan lide.
Søren
Erik
Christian
Knud
Simon
Henrik
Thomas
Jens
Asle
Mads
Rasmus
Sebastian og
Mathias
Frederik
Oliver
William
Milas
Micas
Noah
Mikkel
Marcus
Benjamin
Jonathan
Jeg tænker altid på Sebastian og Benjamin når jeg hører om et af de to navne. Synes de passer så godt sammen. (:
Barnepigen skriver: Sebastian og Mathias Frederik Oliver William Milas Micas Noah Mikkel Magnus Marcus Benjamin Malthe Villads Jonathan
BabyMus skriver: Jeg tænker altid på Sebastian og Benjamin når jeg hører om et af de to navne. Synes de passer så godt sammen. (:
Ej hvor sjov. Præcis det eneste navn der poppede op her
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128