Flødekartofler - og tak til jer alle..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.170 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. marts 2008

..

Hey..

Vi skal have flødekartofler i aften, må Smilla ikke også få det eller hvordan er det med det? De er lavet med madlavningsfløde, mornaysauce og salt + peber..

Vil også lige smide et TAK til jer alle for at have taget så godt imod mig, syntes det er rigtigt rart at være her - glæder mig til at møde jer d. 27:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2008

Sille

det ville jeg godt turde give jo...:)
-sille

Anmeld

16. marts 2008

Plysbjørnen

Macrolf skriver:

Hey..

Vi skal have flødekartofler i aften, må Smilla ikke også få det eller hvordan er det med det? De er lavet med madlavningsfløde, mornaysauce og salt + peber..

Vil også lige smide et TAK til jer alle for at have taget så godt imod mig, syntes det er rigtigt rart at være her - glæder mig til at møde jer d. 27:)

Hvis jeg var dig ville jeg nok undlade salt og peber, i hvert fald salt, det fortalte min veninde at de ikke må få før de er ca 1 år.

Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 9+6

Anmeld

16. marts 2008

Helle30

Du må gerne give flødekartofler. Selvfølgelig skal de ikke være oversaltede, men det kan vi jo heller ikke selv lide. Sofie fik flødekartofler for 14 dage siden, og det var et totalt hit. Jeg havde lavet dem med ca. 1 kg. kartofler, 250 ml. mornaysauce og 250 ml. fløde. Jeg puttede kun peber i og så selvfølgelig muskatnød. Niels og jeg saltede så bare efter smag ved serveringen.
Sofie grovåd og sagde mmm hmmm, am, am, am... Det betyder; Det smager sørme godt mor.
Der var en lille rest, som hun fik næste dag til frokost - moset med et par skiver kyllingepølse. Det var også en succes.
:) - Helle, som serverer al aftensmad for lillepigen og undlader at salte undertilberedningen.

Anmeld

16. marts 2008

..

De var saltede men kun lidt.. Der er jo også slat i leverpostej og alt andet "rigtig" mad vi giver dem - vil prøve at lade helt være at salte det næste gang jeg laver det:)

Anmeld

16. marts 2008

Sille

de små må godt få krydderier.. selvfølgelig skal man passe på med MEGET stærk mad.. men salt og peber er ok hvis ikke det er overdrevet.. I hvert fald i flge min sp.. men der er mange holdninger.. så man må nok finde ud af hvad man selv syns er ok..
-sille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.