Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Synes min lille skat bare vokser og vokser.. og nu skal hun snart i str. 74... Hvilken tøj str synes I jeres barn var i, i længst tid?.. Vi har ikke så meget i str 74 endnu, men tænker jeg skal vente lidt med at gå shop amok?=)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HopinWishin skriver: DSynes min lille skat bare vokser og vokser.. og nu skal hun snart i str. 74... Hvilken tøj str synes I jeres barn var i, i længst tid?.. Vi har ikke så meget i str 74 endnu, men tænker jeg skal vente lidt med at gå shop amok?=)
DSynes min lille skat bare vokser og vokser.. og nu skal hun snart i str. 74... Hvilken tøj str synes I jeres barn var i, i længst tid?.. Vi har ikke så meget i str 74 endnu, men tænker jeg skal vente lidt med at gå shop amok?=)
Mettefpigen skriver: Det var først da han kom op i 74 at der gik længe imellem størrelserne.... Tror han var i 74 i ca et halvt år, nu er han begyndt at vokse ud af 80 og den str har han også haft i et halvt år :-)
Det var først da han kom op i 74 at der gik længe imellem størrelserne.... Tror han var i 74 i ca et halvt år, nu er han begyndt at vokse ud af 80 og den str har han også haft i et halvt år :-)
Okay.. så kan jeg måske godt begynde at gå liidt amok
Thea brugte str 50-56 i 4 mdr. Sprang nærmest over 68. Brugte 74 i LANG tid!
Alberte har nu brugt str 74 i snart 2 mdr, men er nu så småt ved også at bruge str 80. Hun er 6 1/2 mdr. Vh stine
HopinWishin skriver: Synes min lille skat bare vokser og vokser.. og nu skal hun snart i str. 74... Hvilken tøj str synes I jeres barn var i, i længst tid?.. Vi har ikke så meget i str 74 endnu, men tænker jeg skal vente lidt med at gå shop amok?=)
Husker at Oscar brugte 68 i rigtig lang tid ..
Noel , ja han vokser bare virkelig hurtigt og skifter str. hver mdr. ! Han er nu kun 4 mdr. og bruger 68 .. Noget i 74 ...
Begge mine børn har brugt 50/56 rigtigt længe. Og ellers synes jeg de har brugt 74/80 rigtigt længe. Min datter er snart 11 mdr og kan stadig passe tøj i str 74. Hun er nu også en lille en
Du må endelig sige til hvis du mangler pige tøj i str 74. Jeg har en del, som næsten ikke er brugt
Hej
Vi har brugt str 74 et par måneder og er nu nået til str 80/86 og hun er 12 mdr.
Det afhænger jo også af hvordan og hvornår de vokser. mine har, føler jeg, næsten sprunget 74 over, da det jo kun er en-to måneder begge piger har brugt 74.
Min datter brugte de små størrelser i længst tid. Da hun startede med at bruge str 68 er der ca 3-4 måneder i mellem før hun skal op i en ny str. Hun er 17 måneder idag og bruger str 80. Regner med at hun bruger 86 til foråret/sommer.
/Fenja
GitteC78 skriver: Begge mine børn har brugt 50/56 rigtigt længe. Og ellers synes jeg de har brugt 74/80 rigtigt længe. Min datter er snart 11 mdr og kan stadig passe tøj i str 74. Hun er nu også en lille en Du må endelig sige til hvis du mangler pige tøj i str 74. Jeg har en del, som næsten ikke er brugt
har du nogle billeder af det?
Jeg syntes Isabella var lææææænge i str. 80 Nu er hun på vej i en str. 92
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128