tøj str.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.628 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

HopinWishin

Synes min lille skat bare vokser og vokser.. og nu skal hun snart i str. 74... Hvilken tøj str synes I jeres barn var i, i længst tid?.. Vi har ikke så meget i str 74 endnu, men tænker jeg skal vente lidt med at gå shop amok?=)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Mettefpigen

HopinWishin skriver:

DSynes min lille skat bare vokser og vokser.. og nu skal hun snart i str. 74... Hvilken tøj str synes I jeres barn var i, i længst tid?.. Vi har ikke så meget i str 74 endnu, men tænker jeg skal vente lidt med at gå shop amok?=)

Det var først da han kom op i 74 at der gik længe imellem størrelserne.... Tror han var i 74 i ca et halvt år, nu er han begyndt at vokse ud af 80 og den str har han også haft i et halvt år :-)

Anmeld

29. januar 2013

HopinWishin

Mettefpigen skriver:

Det var først da han kom op i 74 at der gik længe imellem størrelserne.... Tror han var i 74 i ca et halvt år, nu er han begyndt at vokse ud af 80 og den str har han også haft i et halvt år :-)

Okay.. så kan jeg måske godt begynde at gå liidt amok

Anmeld

29. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea brugte str 50-56 i 4 mdr. Sprang nærmest over 68. Brugte 74 i LANG tid!

Alberte har nu brugt str 74 i snart 2 mdr, men er nu så småt ved også at bruge str 80. Hun er 6 1/2 mdr. Vh stine

Anmeld

29. januar 2013

morethanperfect

HopinWishin skriver:

Synes min lille skat bare vokser og vokser.. og nu skal hun snart i str. 74... Hvilken tøj str synes I jeres barn var i, i længst tid?.. Vi har ikke så meget i str 74 endnu, men tænker jeg skal vente lidt med at gå shop amok?=)

Husker at Oscar brugte 68 i rigtig lang tid .. 

Noel , ja han vokser bare virkelig hurtigt og skifter str. hver mdr. ! 
Han er nu kun 4 mdr. og bruger 68 .. Noget i 74 ... 

Anmeld

30. januar 2013

GitteC78

Begge mine børn har brugt 50/56 rigtigt længe. Og ellers synes jeg de har brugt 74/80 rigtigt længe. Min datter er snart 11 mdr og kan stadig passe tøj i str 74. Hun er nu også en lille en

Du må endelig sige til hvis du mangler pige tøj i str 74. Jeg har en del, som næsten ikke er brugt

Anmeld

30. januar 2013

(august)

Hej

Vi har brugt str 74 et par måneder og er nu nået til str 80/86 og hun er 12 mdr. 

Det afhænger jo også af hvordan og hvornår de vokser. mine har, føler jeg, næsten sprunget 74 over, da det jo kun er en-to måneder begge piger har brugt 74.

Anmeld

30. januar 2013

Fenja09

HopinWishin skriver:

Min datter brugte de små størrelser i længst tid. Da hun startede med at bruge str 68 er der ca 3-4 måneder i mellem før hun skal op i en ny str. Hun er 17 måneder idag og bruger str 80. Regner med at hun bruger 86 til foråret/sommer.

/Fenja

Anmeld

30. januar 2013

HopinWishin

GitteC78 skriver:

Begge mine børn har brugt 50/56 rigtigt længe. Og ellers synes jeg de har brugt 74/80 rigtigt længe. Min datter er snart 11 mdr og kan stadig passe tøj i str 74. Hun er nu også en lille en

Du må endelig sige til hvis du mangler pige tøj i str 74. Jeg har en del, som næsten ikke er brugt

har du nogle billeder af det?

Anmeld

30. januar 2013

Clisolka

HopinWishin skriver:

Jeg syntes Isabella var lææææænge i str. 80  Nu er hun på vej i en str. 92 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.