Findes der virkelig en "kun for fædre"-gruppe herinde??? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.398 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

Hamid Nejad

Jamen hej derude.

Jeg er godt nok blevet overrasket over at der fndes en gruppe for fædre herinde.

Jeg så straks muligheden for at smide en hilsen til alle jer andre seje fædre derude, som (nok også) har haft jeres del af overraskelser ifm. at bliver far.

Jeg blev selv far i en alder at 25, hvilket jeg ikke synes er hverken tidligt eller sent (set med mine briller på).

Jeg er til dagligt elektriker og derudover har jeg en kæmpe kærlighed for at fotografere, rode med computer, splitte min bil ad og udvide min horisont, hvad ny viden angår. Læser alt jeg kan komme i nærheden af, ser alle de video og forklaringer/anmeldelser jeg kan komme til, så jeg kan holde mig opdateret og i takt med udviklingen.

Det var lidt kort om mig, håber at få nogle gode bekendtskaber herinde.

Smid endelig en hilsen og en "jeg-er-.......".

Ser frem til at høre fra jer.

Hilsen

Hamid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Dot D

Velkommen på siden

Er godt nok "mor", men må lige kommentere på dine billeder. Altså jeg bander ikke normalt, men for sa... nogle flotte billeder du tager... 

Er da heeeeelt solgt i dine blomsterbilleder - især roserne med dug er vildt flotte

Anmeld

29. januar 2013

Hamid Nejad

Dot D skriver:

Velkommen på siden

Er godt nok "mor", men må lige kommentere på dine billeder. Altså jeg bander ikke normalt, men for sa... nogle flotte billeder du tager... 

Er da heeeeelt solgt i dine blomsterbilleder - især roserne med dug er vildt flotte

Hej Dot D

fy fy fy, dette er kun for fædre

Tusind tak for de rosende ord, det er altid opløftende at folk kan lide det man bruger så mange mange timer af sit liv på.

Ps.: Skulle du være interesseret sælges de både på lærrede og som indrammet billeder.

Hilsen Hamid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.