Må man det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.928 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

Anonym trådstarter

Må man få farvet bryn og vipper under en graviditet ?
Og hvad med gele negle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

K&S

Anonym skriver:

Og hvad med gele negle

Vippe- og bryn farve er jo permanent farve ligesom hårfarve, så hvis du spørger eksperter er det no-go - jeg farvede dog bryn og vipper 2 gange under min graviditet, for jeg orkede ikke at have mascara på hele tiden og jeg ligner et lig uden

Gele negle ved jeg ikke noget om

Anmeld

29. januar 2013

0siv0

Må og må... jeg har farvet bryn to gange i løbet af de sidste 30 uger, det satser jeg på går an. Det anbefales med garanti, at man lader være, ligesom man heller ikke må farve hår - men alt med måde efter min mening. Det skal du vist gøre op med dig selv

Anmeld

29. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Og hvad med gele negle

Jeg vil sige nej til bryn og vipper..

Men jeg har hørt at det er ok med gelenegle, men at akrylnegle er NO GO!!!! Som i at det MÅ DU BARE IKKE Der er mange flere "dampe" når man arbejder med akryl end når man arbejder med gelé, så vidt jeg har forstået

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Vippe- og bryn farve er jo permanent farve ligesom hårfarve, så hvis du spørger eksperter er det no-go - jeg farvede dog bryn og vipper 2 gange under min graviditet, for jeg orkede ikke at have mascara på hele tiden og jeg ligner et lig uden

Gele negle ved jeg ikke noget om

jeg har os farvet håret en gang og er 33 uger henne. Så kom lige til at tænke på de andre ting synes jeg har brug for at der sker lidt med mig selv. Men nu er der heldigvis ikke så lang tid tilbage
Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.