At blive ægdonor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

LRJ

Jeg doner æg  

du kan gøre det på flere måde  

Der er en side der hedder  blivaegdonor.nu hvor par leder efter donor og du kan tilbyde  

Ellers ringer du bare til næremeste klinik Det gjorde jeg, og jeg var allerede igang i menstrationen efter  

Bare husk på det du går igennem for det, det IKKE en sjov proces at gå igennem  

til dig for du vil  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Zoo skriver:

Hej til Jer, der overvejer at donere æg. Det er en ædel og uselvisk ting at gøre.  Det super godt at vide, at I findes og vil hjælpe.

Jeg ville ønske, at jeg var så heldig at få et æg, da jeg desværre ikke selv har gode æg, men inderligt ønsker og håber at få lov at blive mor.

Hvis jeg kunne, ville jeg gøre det samme og hjælpe kvinder, der ikke kan blive mor uden en ægdonor.  

En kærlig tanke til Jer.

Kunne være dejligt at få lov til at hjælpe dem der ikke selv kan.. For der findes desværre alt for mange som ikke selv kan gøre for det. Derfor vil jeg rigtig gerne gøre en forskel.

Hvem ved, det kunne jo være det ender med at blive dig jeg hjalp

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

Jeg doner æg  

du kan gøre det på flere måde  

Der er en side der hedder  blivaegdonor.nu hvor par leder efter donor og du kan tilbyde  

Ellers ringer du bare til næremeste klinik Det gjorde jeg, og jeg var allerede igang i menstrationen efter  

Bare husk på det du går igennem for det, det IKKE en sjov proces at gå igennem  

til dig for du vil  

Den side vil jeg da lige kigge lidt nærmere på

Og fedt at der findes flere der donere

Hvor lang tid tager det at få taget æg, hvor meget får du for det osv?

Anmeld

31. januar 2013

LRJ

Anonym skriver:

Den side vil jeg da lige kigge lidt nærmere på

Og fedt at der findes flere der donere

Hvor lang tid tager det at få taget æg, hvor meget får du for det osv?

Du skal stimuleres i 12 dage mindst, og så tager det mellem 10 og 30 min at få taget æg ud  

på off. klinik - dækket transport og intet andet

på privat klinik bestemmer klinikken hva de vil give dig, dog Max 4000 kr - hvilket du slet ikke skal regne med At få.. Nogle kliniker giver gavekort til illum, magasin osv men på 1000.Kr max  

Anmeld

1. februar 2013

sus73

Zoo skriver:

Hej til Jer, der overvejer at donere æg. Det er en ædel og uselvisk ting at gøre.  Det super godt at vide, at I findes og vil hjælpe.

Enig. Jeg har selv været i udlandet for at modtage æg fra en fantastisk kvinde. Er nu gravid med tvillinger

Anmeld

24. februar 2013

Lise

Har netop set denne tråd - ved godt at den er et par uger gammel... Jeg er igang for første gang, og skal have taget æg ud om en uges tid. Jeg har taget hormoner i fire dage indtil videre og kan intet mærke. Er spændt på ægudtagningen. Hvis hormonbehandlingen ikke bliver værre og ægudtagningen er til at holde ud, så gør jeg det måske igen. 

jeg tog valget efter at have set netop Babyklinikken. Ønsker for andre at de kan opleve samme lykke som jeg har oplevet med mine børn, så jeg vil gerne gøre hvad jeg kan for at hjælpe. 

har du besluttet dig for at gøre det?  

jeg ringede bare til nærmeste fertilitetsklinik, og gik igang der. Det er tæt på mit job, hvilket er meget belejligt, da man jo skal scannes nogle gange i forløbet. 

Anmeld

24. februar 2013

Amanda Stage

Hvad nu hvis man gerne vil have børn senere, kan det ikke påvirke ens egen ægproduktion så den går i stå tidligere? Er bare nysgerrig, for jeg har også overvejet det, men jeg er også bange for det gør ondt. 

Anmeld

24. februar 2013

Lise

Amanda Stage skriver:

Hvad nu hvis man gerne vil have børn senere, kan det ikke påvirke ens egen ægproduktion så den går i stå tidligere? Er bare nysgerrig, for jeg har også overvejet det, men jeg er også bange for det gør ondt. 

Det ved jeg ikke... umiddelbart så tror jeg det ikke, men som sagt, så ved jeg det ikke.

De spørger nysgerrigt til om jeg har børn, hver gang jeg taler med en ny læge eller sygeplejerske på klinikken, men det virker ikke som om det var et problem hvis jeg ikke var færdig med at få børn. Men jeg har to børn, og planlægger ikke flere.

Men har haft samme tanker som dig. Tror egentlig heller ikke jeg ville donere, hvis jeg ikke selv var "færdig" med at bruge af dem. Men jeg tror faktisk ikke det har en betydning.

Anmeld

24. februar 2013

Amanda Stage

Lise skriver:

Det ved jeg ikke... umiddelbart så tror jeg det ikke, men som sagt, så ved jeg det ikke.

De spørger nysgerrigt til om jeg har børn, hver gang jeg taler med en ny læge eller sygeplejerske på klinikken, men det virker ikke som om det var et problem hvis jeg ikke var færdig med at få børn. Men jeg har to børn, og planlægger ikke flere.

Men har haft samme tanker som dig. Tror egentlig heller ikke jeg ville donere, hvis jeg ikke selv var "færdig" med at bruge af dem. Men jeg tror faktisk ikke det har en betydning.

Ja ok, for det er jo meget rart at vide, for jeg er ikke sikker på jeg ikke skal have flere. Nogle gange vil jeg rigtig gerne og andre gange slet ikke. 

Anmeld

24. februar 2013

Lise

Amanda Stage skriver:

Ja ok, for det er jo meget rart at vide, for jeg er ikke sikker på jeg ikke skal have flere. Nogle gange vil jeg rigtig gerne og andre gange slet ikke. 

Har lige læst et sted, at det ikke påvirker ens fertilitet, at donere æg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.