puha bervøs MD scanning imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

Christina :-)

Ja puha jeg er godt nok nervøs for md scanning imorgen:-) selv om jeg mærker liv dagligt så sidder tankerne der fejler den mon noget osv så den sidst til nf hvor jeg var 12+6 imorgen er jeg 20+4 kender i det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

AnthonsMor

christina92! skriver:

Ja puha jeg er godt nok nervøs for md scanning imorgen:-) selv om jeg mærker liv dagligt så sidder tankerne der fejler den mon noget osv så den sidst til nf hvor jeg var 12+6 imorgen er jeg 20+4 kender i det?

Jeg havde det frygteligt inden begge scanninger.. Til NF var det mest tanken om, om der overhovedet var nogen baby, den var grim!

Og til MD var jeg nervøs for om der var liv.. Jeg mærkede nemlig ikke liv før jeg var omkring 22+, så jeg vidste i realiteterne ikke om han evt. var død i mellemtiden fra NF til MD.. Puuh det var slemt.. Men det første vi ser da hun sætter scanneren på er en baby der bare IKKE ligger stille, det var fantastisk..

Du skal glæde dig!

Anmeld

29. januar 2013

Christina :-)

Martsbaby skriver:

Jeg havde det frygteligt inden begge scanninger.. Til NF var det mest tanken om, om der overhovedet var nogen baby, den var grim!

Og til MD var jeg nervøs for om der var liv.. Jeg mærkede nemlig ikke liv før jeg var omkring 22+, så jeg vidste i realiteterne ikke om han evt. var død i mellemtiden fra NF til MD.. Puuh det var slemt.. Men det første vi ser da hun sætter scanneren på er en baby der bare IKKE ligger stille, det var fantastisk..

Du skal glæde dig!

Jeg mærker liv MEGET:-) SÅ er slet ikk i trvil om der liv frygten er nok om den fjeler noget:-)

Anmeld

29. januar 2013

AnthonsMor

christina92! skriver:

Jeg mærker liv MEGET:-) SÅ er slet ikk i trvil om der liv frygten er nok om den fjeler noget:-)

Du skal være rigtig glad for, at du mærker liv, så du ikke går med den følelse af, at din baby måske er død.. Den var virkelig grim.. Og det væltede bare ud med tårer da jeg så at han bare svømmede rundt og hyggede sig..

Jeg krydser fingre for dig i morgen, og god scanning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.