Meget tør hud på brysterne ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.174 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

banana3

Hej piger,

jeg har fået et mindre problem, mine bryster skaller SÅ frygtelig!
Det er som om at huden bare er helt vildt tør! Jeg har aldrig prøvet det før! Jeg smørre med en rigtig fed crem men det hjælper bare ikke! øv øv.. Er det fordi brysterne vokser at det er sådan?

Jeg er 13+4 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

AnthonsMor

banana3 skriver:

Hej piger,

jeg har fået et mindre problem, mine bryster skaller SÅ frygtelig!
Det er som om at huden bare er helt vildt tør! Jeg har aldrig prøvet det før! Jeg smørre med en rigtig fed crem men det hjælper bare ikke! øv øv.. Er det fordi brysterne vokser at det er sådan?

Jeg er 13+4 i dag

På selve brystet, eller mest på brystvorterne?

Mine brystvorter er nemlig utrolig tørre.. Jeg ved ikke om det måske har noget med mit råmælk der allerede løber at gøre, så det tørrer dem lidt ind, men jeg har heller ikke fundet noget mirakelmiddel imod det endnu

Anmeld

29. januar 2013

LilleChelle

Mine brystvorter er nemlig utrolig tørre.. Jeg ved ikke om det måske har noget med mit råmælk der allerede løber at gøre, så det tørrer dem lidt ind, men jeg har heller ikke fundet noget mirakelmiddel imod det endnu

Jeg fik at vide at det var pga. hormonforandringerne i kroppen - så hvis man syntes det er ubehageligt, skal man smøre det med lansinoh creme eller apotekets brystvortecreme

Anmeld

29. januar 2013

AnthonsMor

Jeg fik at vide at det var pga. hormonforandringerne i kroppen - så hvis man syntes det er ubehageligt, skal man smøre det med lansinoh creme eller apotekets brystvortecreme

Jeg mærker heldigvis ikke til det, det ser bare ikke pænt ud

Men tak, det vil jeg lige skrive bag øret!

Anmeld

29. januar 2013

banana3

Martsbaby skriver:

Det er ikke på brystvorten.. men fra brystvorten og ned.. så irriterenden ! Det skaller af huden der sidder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.