Nogen der er medlem af "i form" på nettet? Opskrift.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

Leneur

Ja jeg vil lave fish n' chips til min datter men helst i en sundere udgave, så søgte på nettet og den fra "i fom" ser altså lækrest og nemmest ud, så håber nogle vil smide opskriften ind her.
Eller andre der også har en god en, er velkomne at smide en opskrift en.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

helle85

Leneur skriver:

Ja jeg vil lave fish n' chips til min datter men helst i en sundere udgave, så søgte på nettet og den fra "i fom" ser altså lækrest og nemmest ud, så håber nogle vil smide opskriften ind her.
Eller andre der også har en god en, er velkomne at smide en opskrift en.

jeg er medlem af i form.

nå jeg søger på den kommer der flere frem, så jeg tænkte om du ikke kan linke til den.

Anmeld

3. februar 2013

Leneur

helle85 skriver:

jeg er medlem af i form.

nå jeg søger på den kommer der flere frem, så jeg tænkte om du ikke kan linke til den.

Åh ha, det kan jeg ikke finde ud af men på billedet ser det ud som om fisken er vendt i nogle sesamfrø og fritterne er en blanding af kartofler og gulerødder. Håber det kan hjælpe, for det ser bare så lækkert ud.

Anmeld

4. februar 2013

helle85

Leneur skriver:

Åh ha, det kan jeg ikke finde ud af men på billedet ser det ud som om fisken er vendt i nogle sesamfrø og fritterne er en blanding af kartofler og gulerødder. Håber det kan hjælpe, for det ser bare så lækkert ud.

her er der en

Slank livret: Fish and chips
Fish and chips – uhmm…det lokker, men er jo ikke lige frem den sundeste spise. Eller er det?
Ingredienser til 2 personer
150 g kartofler
150 g selleriknold
150 g gulerod
1 tsk. olivenolie
Salt og Peber
½ dl persille
250 g fiskefileter (4 stk.)
2 spsk. groft rugmel
2 tsk. sesamfrø
10 g smør
1½ spsk. pickles
1 tsk. mayonnaise
1 spsk. tyk yoghurt
5 kapers
½ citron
300 g broccoli
tilberedning
Skær kartofler, selleri og gulerødder i grove stænger, vend dem i olie, salt og peber, og steg dem i ovnen ved 200 grader i 30 min. Vend dem så i grofthakket persille. Vend fiskefileter i en blanding af rugmel og sesamfrø, og steg dem herefter brune i smør på pande. Blend nu pickles med mayonnaise og yoghurt, og smag til med hakket kapers. Server retten med citronbåde og dampede broccolibuketter til.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. februar 2013

Leneur

helle85 skriver:

her er der en

Slank livret: Fish and chips
Fish and chips – uhmm…det lokker, men er jo ikke lige frem den sundeste spise. Eller er det?
Ingredienser til 2 personer
150 g kartofler
150 g selleriknold
150 g gulerod
1 tsk. olivenolie
Salt og Peber
½ dl persille
250 g fiskefileter (4 stk.)
2 spsk. groft rugmel
2 tsk. sesamfrø
10 g smør
1½ spsk. pickles
1 tsk. mayonnaise
1 spsk. tyk yoghurt
5 kapers
½ citron
300 g broccoli
tilberedning
Skær kartofler, selleri og gulerødder i grove stænger, vend dem i olie, salt og peber, og steg dem i ovnen ved 200 grader i 30 min. Vend dem så i grofthakket persille. Vend fiskefileter i en blanding af rugmel og sesamfrø, og steg dem herefter brune i smør på pande. Blend nu pickles med mayonnaise og yoghurt, og smag til med hakket kapers. Server retten med citronbåde og dampede broccolibuketter til.

Tusind tusind mange tak. Det var lige præcis den. Den skal vi prøve på onsdag når fiskemanden er her....

Anmeld

4. februar 2013

helle85

Leneur skriver:

Tusind tusind mange tak. Det var lige præcis den. Den skal vi prøve på onsdag når fiskemanden er her....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.