hvordan sover du bedst??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

piap

Hejsa

pyha jeg synes den søvn er træls  synes ikke rigtig jeg kan finde en sove stilling hvor jeg bare sover optimal plejer at sove på maven men det kan ikke lade sig gøre mere, og synes lige som at lige meget hvordan jeg går mig lagt i sengen så sover jeg kun 2-3timer ad gangen hmmm frygter lidt når jeg kommer længere hen i graviliteten hvordan jeg så skal sove  jeg er kun 15 uger henne nu...

lad mig endelig høre hvad I gør for en god nat søvn trods end spire i maven ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

FrkZier

piap skriver:

Hejsa

pyha jeg synes den søvn er træls  synes ikke rigtig jeg kan finde en sove stilling hvor jeg bare sover optimal plejer at sove på maven men det kan ikke lade sig gøre mere, og synes lige som at lige meget hvordan jeg går mig lagt i sengen så sover jeg kun 2-3timer ad gangen hmmm frygter lidt når jeg kommer længere hen i graviliteten hvordan jeg så skal sove  jeg er kun 15 uger henne nu...

lad mig endelig høre hvad I gør for en god nat søvn trods end spire i maven ???

jeg sover på ryggen, som altid

nogen gange på siden, og tiltet lidt ind over maven

Anmeld

29. januar 2013

Karina84

Jeg er 30+ henne og ja det bliver kun værrer!

Jeg har længe kun kunnet ligge på siden og det er også snart slut... Bliver nødt til snart at bruge et tæppe eller noget til at støtte op under maven, når jeg ligger på siden. Men lige meget hvad, så bliver de sidste par måneder ikke sjove, man vågner mange gang og det er svært at finde en behagelig stilling. Endnu sværrere bliver det at komme fra den ene siden til den anden, det føles så ubehageligt... (det er mit 2. barn)

Hehe det var vist ikke særlig opløftende, jeg undskylder

Men ja, jeg ved hvordan det er

Anmeld

29. januar 2013

Isabella_mor

Da jeg var gravid sov jeg a helveds til. jeg havde kramper i benene HVER nat op til flere gange... men jeg sov på siden og så med min dyne rullet sammen og ind mellem benene...

jeg prøvede at få overtalt kæresten til at lave et hul i madrassen til min mave så jeg kunne ligge på maven... det skete ikke... 

Anmeld

29. januar 2013

piap

Karina84 skriver:

Jeg er 30+ henne og ja det bliver kun værrer!

Jeg har længe kun kunnet ligge på siden og det er også snart slut... Bliver nødt til snart at bruge et tæppe eller noget til at støtte op under maven, når jeg ligger på siden. Men lige meget hvad, så bliver de sidste par måneder ikke sjove, man vågner mange gang og det er svært at finde en behagelig stilling. Endnu sværrere bliver det at komme fra den ene siden til den anden, det føles så ubehageligt... (det er mit 2. barn)

Hehe det var vist ikke særlig opløftende, jeg undskylder

Men ja, jeg ved hvordan det er

dette er også mit andet barn føler bare ikke det var så slem første gang som denne gang  

altid dejligt med en der forstår hvad jeg mener min mand siger jeg ligger så urolig og vender og drejer mig 1000 gange i timen om natten  måske han skulle prøve at være gravid  

har dog overvejet at købe sådan en pude hvor jeg kan næsten ligge på maven, men synes bare at 2500 kr er meget for sådan en pude, og så kommer man til at ligge skrå i sengen, måske dette går ud over lænden i lægden...

Anmeld

29. januar 2013

piap

Isabella_mor skriver:

Da jeg var gravid sov jeg a helveds til. jeg havde kramper i benene HVER nat op til flere gange... men jeg sov på siden og så med min dyne rullet sammen og ind mellem benene...

jeg prøvede at få overtalt kæresten til at lave et hul i madrassen til min mave så jeg kunne ligge på maven... det skete ikke... 

hi hi har også sagt til manden at jeg gerne vil ha sådan en seng, nu når linse kessler kan få en seng hvor hendes patter kan ligge i så vil jeg også gerne ha en seng hvor min mave kan gå ned  

har dog set man kan købe sådan en pude til sengen hvor maven kan ligge i, så man kommer til at ligge skrå, men tror bare at dette går ud over lænen i længden

Anmeld

29. januar 2013

Stjerneskud

Jeg sover også bedst på maven, det kan heldigvis lade sig gøre endnu, selvom maven fylder en del efterhånden. Men jeg løfter det ene ben op til siden, så ligger jeg jeg ikke så hårdt ned på maven

Anmeld

29. januar 2013

Victoria2013

Jeg ligger for tiden og vender mig vildt meget om natten, min kæreste er snart træt af det... sover helt klart bedst på en af siderne, men får jo også ondt af at ligge for længe på den ene side. Sover også lidt på ryggen men det ved jeg ikke om jeg kan blive ved med. Er næsten halvvejs i graviditeten

Anmeld

29. januar 2013

M&N

Har ligget på siden under hele min graviditet og der har ingen problemer været ... INDTIL jeg ramte 34+ og det bliver kun værre, føler virkelig jeg ligger på hendes hoved/numse og kan tydeligt mærke det buler ud af maveskindet, så får bare ingen søvn for tiden, da det er hårdt nok bare at vende sig fra den ene side til den anden 

Føler mig efterhånden som en hval 

Anmeld

29. januar 2013

Miss Kat

Jeg sover stort set kun på siden med en pude mellem benene. Det synes jeg er rart og gør at jeg ikke døjer med søvnbesvær endnu, men er også kun i uge 26... det kan nå at komme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.