Anonym skriver:
Øv hvor jeg har det skidt - pandehulebetændelse.. AV!!
Samtidig trives jeg slet ikke i denne graviditet - kan ikke helt sætte ord på hvorfor. Jeg elsker at mærke bettemusen sparke og jeg glæder mig til vores børneflok vokser fra 2 til 3. Samtidig er jeg så skræmt - frygter at alt bliver uudholdeligt hårdt.
Jeg er ked af min vægtøgning - har altid kæmpet med vægten og kan mærke det gør mig ked af det. Min mave er stadig lidt slap i det hvilket jo slet ikke gør det nemmere med selvtilliden.
Jeg ser ingen mennesker, laver ingenting (selvfølgelig laver jeg noget, men ikke noget jeg gør udelukkende for mig selv) Jeg har for tiden for ondt tl at svømme, selvom jeg var kommet godt i gang med det og selv gå ture er problematiske.
Jeg sover dårligt om natten og er træt hele dagen..
Ville ikke noget - måske høre om I andre gravide også har oplevet det sådan her?
Jeg er forresten i uge 25
ville lige

inden jeg smuttede igen.
jeg har det ikke godt med at lilleman sparker i maven, for denne gang gør det virkeligt ondt

mere en hvad det gjorde sidste gang.. som om han laver blå mærker inde i maven

jeg kan ikke sove på siden om natten fordi dét kan han ikke lide

og jeg elsker at sove sådan. Så nu er jeg tvunget til at sove på ryggen

så sover også selv dårligt hvert nat.
jeg nyder heller ikke min mave lige så meget som sidste gang, mest pga. alt dette jeg er blevet udsat for pga. min eks.

(far til baby)
men jeg ser frem til han kommer til verden, og glæder mig da selvom jeg tænker på hvad der skal ske derefter.
kæmpe

fra mig
30+1 henne
Anmeld