har det skidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

Anonym trådstarter

Øv hvor jeg har det skidt - pandehulebetændelse.. AV!!

Samtidig trives jeg slet ikke i denne graviditet - kan ikke helt sætte ord på hvorfor. Jeg elsker at mærke bettemusen sparke og jeg glæder mig til vores børneflok vokser fra 2 til 3. Samtidig er jeg så skræmt - frygter at alt bliver uudholdeligt hårdt.

Jeg er ked af min vægtøgning - har altid kæmpet med vægten og kan mærke det gør mig ked af det. Min mave er stadig lidt slap i det hvilket jo slet ikke gør det nemmere med selvtilliden.

Jeg ser ingen mennesker, laver ingenting (selvfølgelig laver jeg noget, men ikke noget jeg gør udelukkende for mig selv) Jeg har for tiden for ondt tl at svømme, selvom jeg var kommet godt i gang med det og selv gå ture er problematiske.

Jeg sover dårligt om natten og er træt hele dagen..

Ville ikke noget - måske høre om I andre gravide også har oplevet det sådan her?

Jeg er forresten i uge 25

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

livhemdrup

Forstår dig fuldt ud. Har selv lige lagt med pandebihule betændelse og 39 i feber hold nu kæft det gør ondt. 

Mit er overstået og det jeg glad for. Og tro mig dit forsvinder også snart. 

Med hensyn til resten så skal det nok gå. Tror man er mere nedtrykt når man samtidig er syg

Anmeld

29. januar 2013

Bella89

Anonym skriver:

Øv hvor jeg har det skidt - pandehulebetændelse.. AV!!

Samtidig trives jeg slet ikke i denne graviditet - kan ikke helt sætte ord på hvorfor. Jeg elsker at mærke bettemusen sparke og jeg glæder mig til vores børneflok vokser fra 2 til 3. Samtidig er jeg så skræmt - frygter at alt bliver uudholdeligt hårdt.

Jeg er ked af min vægtøgning - har altid kæmpet med vægten og kan mærke det gør mig ked af det. Min mave er stadig lidt slap i det hvilket jo slet ikke gør det nemmere med selvtilliden.

Jeg ser ingen mennesker, laver ingenting (selvfølgelig laver jeg noget, men ikke noget jeg gør udelukkende for mig selv) Jeg har for tiden for ondt tl at svømme, selvom jeg var kommet godt i gang med det og selv gå ture er problematiske.

Jeg sover dårligt om natten og er træt hele dagen..

Ville ikke noget - måske høre om I andre gravide også har oplevet det sådan her?

Jeg er forresten i uge 25

ville lige inden jeg smuttede igen.

jeg har det ikke godt med at lilleman sparker i maven, for denne gang gør det virkeligt ondt mere en hvad det gjorde sidste gang.. som om han laver blå mærker inde i maven jeg kan ikke sove på siden om natten fordi dét kan han ikke lide og jeg elsker at sove sådan. Så nu er jeg tvunget til at sove på ryggen så sover også selv dårligt hvert nat.

jeg nyder heller ikke min mave lige så meget som sidste gang, mest pga. alt dette jeg er blevet udsat for pga. min eks. (far til baby)
men jeg ser frem til han kommer til verden, og glæder mig da selvom jeg tænker på hvad der skal ske derefter.

kæmpe fra mig

30+1 henne

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

Bella89 skriver:

ville lige inden jeg smuttede igen.

jeg har det ikke godt med at lilleman sparker i maven, for denne gang gør det virkeligt ondt mere en hvad det gjorde sidste gang.. som om han laver blå mærker inde i maven jeg kan ikke sove på siden om natten fordi dét kan han ikke lide og jeg elsker at sove sådan. Så nu er jeg tvunget til at sove på ryggen så sover også selv dårligt hvert nat.

jeg nyder heller ikke min mave lige så meget som sidste gang, mest pga. alt dette jeg er blevet udsat for pga. min eks. (far til baby)
men jeg ser frem til han kommer til verden, og glæder mig da selvom jeg tænker på hvad der skal ske derefter.

kæmpe fra mig

30+1 henne

Lyder heller ikke som om du har det nemt

Håber de problemer med faren løser sig inden du føder så du kan slappe lidt af

Jeg tror også det handler om når man har flere børn at man ikke kan få slappet lige så meget af og dermed automatisk får en hårdere graviditet rent fysisk. Psykisk tænker jeg det er følelsen af at være utilstrækkelig overfor de andre børn (jeg må i hvert fald overlade nogle ting til min kæreste som jeg normalt ville ordne selv førhen.)

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Forstår dig fuldt ud. Har selv lige lagt med pandebihule betændelse og 39 i feber hold nu kæft det gør ondt. 

Mit er overstået og det jeg glad for. Og tro mig dit forsvinder også snart. 

Med hensyn til resten så skal det nok gå. Tror man er mere nedtrykt når man samtidig er syg

Jeg har heldigvis ikke feber - tror jeg..

Dejligt at du er blevet sygdomsfri - det er jo helt vildt så ondt det gør.

Anmeld

29. januar 2013

Bella89

Anonym skriver:

Lyder heller ikke som om du har det nemt

Håber de problemer med faren løser sig inden du føder så du kan slappe lidt af

Jeg tror også det handler om når man har flere børn at man ikke kan få slappet lige så meget af og dermed automatisk får en hårdere graviditet rent fysisk. Psykisk tænker jeg det er følelsen af at være utilstrækkelig overfor de andre børn (jeg må i hvert fald overlade nogle ting til min kæreste som jeg normalt ville ordne selv førhen.)

jeg håber også vi kan sammen når lilleman kommer

jeg tror du har helt ret i, der er mange ting man må lave om for den store når mave er så stor. min datter har også skulle vende sig til at mor ikke kan og at hun selv må gøre det.
- så er der dage hvor mor har det godt og gør det fordi hun elsker sin datter, og så er skaden bare sket dagen efter, og så har man bare ondt her må jeg gøre det meste selv, men min mor hjælper ind i mellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.