Vis mig din kombivogn! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.623 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

FogL

Overskriften siger alt, gør den ikke?

Vis mig jeres kombivogne!

Sig også gerne lidt om, hvorfor i har valgt kombi frem for barnevogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

livhemdrup

Freyjasmor skriver:

Jeg har en Ferrari vogn. Kan ik huske hvad den hedder. Det har jeg fordi den er nem for mig selv at få ud og ind af bilen og skal ik skilles ad i 17 dele inden den klappes sammen. Jeg er kronisk smerte patient så skulle derfor ha en vogn jeg selv kan få ind og ud. Den er nem at styre rundt med. Så derfor denne vogn. 

Anmeld

29. januar 2013

Dinsen

Vi har en fra denne side, vi er SÅ glade for den, den fylder intet når den er slået sammen ( hvilket også var en af grundene vi valgte den, da vi sejler meget) Den er super nem at sammen, og så er der så mange dessigns at vælge i mellem, vi og så "bare" en sort :-) 

http://www.flip-flap.dk

Anmeld

29. januar 2013

FogL

Dinsen skriver:

Vi har en fra denne side, vi er SÅ glade for den, den fylder intet når den er slået sammen ( hvilket også var en af grundene vi valgte den, da vi sejler meget) Den er super nem at sammen, og så er der så mange dessigns at vælge i mellem, vi og så "bare" en sort :-) 

http://www.flip-flap.dk

Har rigtig tit siddet og kigget på dem, de er så fine og billige i forhold til f.eks Emmaljunga. Kan også godt lide, at der er både klap. og barnevognsdel. Kan faktisk ikke lide dem, hvor det bare er en klapvogn med lift, synes sgu det ser mystifystisk ud..

Har I Boston eller Aston stellet?

Anmeld

29. januar 2013

smokin

Jeg havde en hvid læder (White croc) fra emmaljunga da jeg var gravid med Malou, men ville til hver en tid vælge en alm barnevogn nu. (Er gravid igen og har købt en Odder zip) grunden er helt enkelt at de vokser for hurtigt ud af barnevognsdelen (min datter var for lang da hun var 8 måneder) og det synes jeg er ærgeligt! (Og lidt spild af penge) men en lækker vogn det var det sørme. Min drømmevogn!

Anmeld

29. januar 2013

Drømme

Freyjasmor skriver:

Vi har denne kombivogn :

Med klapvognsdelen der ser sådan ud :

Vores lokale ønskebørn (Bornholm) lukkede, og der har været helt sindsyge priser (75% på ALT) og vi fik klapvognen til 800, og barnevognsdelen ved siden af til 300 (derfor farverne ikke passer sammen.)

vi har i forvejen en barnevogn og en stor (gammel) klapvogn, men det fylder bare forfærdeligt meget klappet sammen, og er et mareridt at have med i bussen, så vi ledte efter en mindre klapvogn, der var til at have med rundt.

jeg ville ikke undvære en rigtig barnevogn for noget, men hold op hvor er det lækkert med sådan en lille fiks en

glæder mig helt vildt til pb 2 Går igang, så barnevognsdelen kan blive brugt, for Sophia er næsten for stor til den..

held og lykke med valget

og spørg endelig hvis du har nogen spørgsmål

Anmeld

29. januar 2013

FogL

Zette skriver:

Jeg havde en hvid læder (White croc) fra emmaljunga da jeg var gravid med Malou, men ville til hver en tid vælge en alm barnevogn nu. (Er gravid igen og har købt en Odder zip) grunden er helt enkelt at de vokser for hurtigt ud af barnevognsdelen (min datter var for lang da hun var 8 måneder) og det synes jeg er ærgeligt! (Og lidt spild af penge) men en lækker vogn det var det sørme. Min drømmevogn!

Har jo selv en datter på 11 måneder og har kun meget få gange brugt barnevognen. Men vi bor nu også i Dubai, så her kommer hun jo ikke ud for at sove, og det er bare nemmere med en vogn som er nem at klappe sammen i stedet (og som der er plads til, ikke mindst!)

Jeg overvejer en kombi til den næste, fordi jeg tods alt synes det er godt de kan ligge helt ned, de første 4-5 måneder.. Derefter har det intet problem været for os, at bruge klapvogn

Anmeld

29. januar 2013

smokin

Freyjasmor skriver:

Har jo selv en datter på 11 måneder og har kun meget få gange brugt barnevognen. Men vi bor nu også i Dubai, så her kommer hun jo ikke ud for at sove, og det er bare nemmere med en vogn som er nem at klappe sammen i stedet (og som der er plads til, ikke mindst!)

Jeg overvejer en kombi til den næste, fordi jeg tods alt synes det er godt de kan ligge helt ned, de første 4-5 måneder.. Derefter har det intet problem været for os, at bruge klapvogn

Ok men i Dubai vil man nok hellere sove inde jeg siger ikke det er løsningen for alle med en barnevogn, det var det bare for mig. Min datter bliver 3 til maj og sover stadig i barnevogn. Hun ELSKER det! Og det er sundt for hende at ligge ude i den friske luft. Skulle da være et skarn hvis jeg fratog hende det. Eller hendes kommende søster for den sags skyld. Den store kan jo ikke ligge i en kombi (den voksede hun jo hurtigt ud af) og klapvognslur er ikke holdbar i min verden. 

Anmeld

29. januar 2013

Nemesis

har en abc rodeo g jeg har været SÅ glad for den. Vi har også en alm. barnevogn men jeg måtte have en vogn som kunne være i mit microskopiske bagagerum.

Samtidig vejer den ikke meget 10.4 kg og Sara var en bette fis og kunne ligge i barnevognskassen til hun var 11 måneder, så har jo virkelig fået glæde af den.

:-) Sisse

Anmeld

29. januar 2013

FogL

Drømme skriver:

Vi har denne kombivogn :

Med klapvognsdelen der ser sådan ud :

Vores lokale ønskebørn (Bornholm) lukkede, og der har været helt sindsyge priser (75% på ALT) og vi fik klapvognen til 800, og barnevognsdelen ved siden af til 300 (derfor farverne ikke passer sammen.)

vi har i forvejen en barnevogn og en stor (gammel) klapvogn, men det fylder bare forfærdeligt meget klappet sammen, og er et mareridt at have med i bussen, så vi ledte efter en mindre klapvogn, der var til at have med rundt.

jeg ville ikke undvære en rigtig barnevogn for noget, men hold op hvor er det lækkert med sådan en lille fiks en

glæder mig helt vildt til pb 2 Går igang, så barnevognsdelen kan blive brugt, for Sophia er næsten for stor til den..

held og lykke med valget

og spørg endelig hvis du har nogen spørgsmål

Den er virkelig fin! Hvad koster den normalt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.