(oktober) graviditetsgener

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juni 2009

haps

Hej alle 4. kvartal 09 tøser

Nu hvor vi alle er relativt lige langt - var jeg lidt nysgerrig på hvordan I går og har det i graviditeten? Jeg er ikke rigtig kommet mig over min 1. trimesters træthed endnu - har godt nok et søvnbehov jeg da aldrig har oplevet før
Håber selvfølgelig på at alle har det godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

tumle81

Jeg er også meget meget træt og synes jeg sover enormt meget! Det er mit 3. barn så jeg har også to små børn at se til, og det kan jo også tage på kræfterne ;-)

Ydermere er jeg hårdt ramt at min bækkenkøsning og er sygemeldt resten af min graviditet, har gået hjemme i ca 3 uger indtil videre og det har været den helt rigtige beslutning. Nu kan jeg få hvilet mit bækken og samtidig være noget for min mand og vores børn...

Ellers synes jeg at det går rigtig godt, babyen sparker livligt hver dag :-)
Jeg har ingen sjove spise vaner, men er helt pjattet med alt den dejlige frugt man kan få på nuvlrende tidspunkt :-)

Knus Kathrina 21+2

Anmeld

19. juni 2009

Pje

Jeg har ikke de ville gener pt., men har haft en del kvalme indtil jeg var i 9. - 10 uge. Jeg er dog begyndt at lide af sure opstød, men kun når det er noget meget skærkt. Og det er træls for jeg elsker strækt mad, så må bare spise det med måde  Ja også driller mit bækken stadigvæk, men årsagen er at jeg faldt også er det pga. graviditeten blevet et problem  så håber snart det bliver bedre.
Pia 20 + 4

Anmeld

26. juni 2009

Pige2009

Jeg har stadig ingen gener overhovedet, men er frisk og frejdig, samt fit for fight 24/7.

Knus Linda 24+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.