Ville i ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. januar 2013

Anonym trådstarter

Har en lille pige som igennem hele opvæksten (1 år) har fået taget månedsbilleder hos en prof fotograf.. 

Det har kostet os 2000 kr. Vi er blevet tilbudt at kunne få en del tilbage, hvis de må bruge nogen billeder (års billeder som vi vælger)  til at reklamere med og hænge op.. Hun er meget fotogen, og allerede da hun var to måneder spurgte de i ønskebørn om ikke hun kunne blive brugt til model (er jeg meget imod, så sagde blank nej) 

men hvad gør vi her ? 

Manden er smigret over at hun er så køn de ligefrem vil betale for at måtte bruge et billed, men jeg har det lidt stramt med det  

hvad havde i gjort ??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

B&J

Jamen når hun bliver så tit taget billeder af kan i jo lige så godt få dem ud i verdens også, personligt ville jeg aldrig gå til en fotograf så meget men det er jo smag og behag

Anmeld

29. januar 2013

Zafir

Jeg sytnes det er fint

Men det er da helt sikkert din egen beslutning...

Anmeld

29. januar 2013

TeamRocket

Jeg brød mig end ikke om at dagplejen ville fotografere min datter til hendes folder om dagplejen så sådan et virkelig virkelig offentligt tilgængeligt reklame foto ville jeg nok takke nej til. Men jeg ved ikke hvorfor jeg egentlig har det sådan? Tror det er fordi jeg ikke synes jeg bør ta det valg på mit barns vegne.

Anmeld

29. januar 2013

M (:

Anonym skriver:

Har en lille pige som igennem hele opvæksten (1 år) har fået taget månedsbilleder hos en prof fotograf.. 

Det har kostet os 2000 kr. Vi er blevet tilbudt at kunne få en del tilbage, hvis de må bruge nogen billeder (års billeder som vi vælger)  til at reklamere med og hænge op.. Hun er meget fotogen, og allerede da hun var to måneder spurgte de i ønskebørn om ikke hun kunne blive brugt til model (er jeg meget imod, så sagde blank nej) 

men hvad gør vi her ? 

Manden er smigret over at hun er så køn de ligefrem vil betale for at måtte bruge et billed, men jeg har det lidt stramt med det  

hvad havde i gjort ??? 

Jeg tror jeg ville sige ja, så længe der var en klar aftale om, hvordan og til hvad billedet måtte bruges - samt hvor længe! 

Anmeld

29. januar 2013

Misscbn

Anonym skriver:

men hvad gør vi her ? 

hvad havde i gjort ??? 

Jeg ville takke ja, men min søn har også være med i en film da han var 7 uger gammel, det er mest for hyggens skyld kunne aldrig finde på det hvis han ik selv ville, men jeg er heller ik så hysterisk så længe han ik er nøgen eller delvis afklædt 

Anmeld

29. januar 2013

Ciss

Sålænge der ikke er nogen form for identifikation af, hvem hun er for folk som bare ser billedet tilfældigt, så ville jeg ikke være så bange for det. Selv er hun for lille til at forstå eller lægge mærke til eksponeringen.

Jeg forstår godt, at du ikke ønsker hende udnyttet i kommersielt øjemed.

Samtidig forstår jeg jo også fotografen, som gerne vil vise folk kvaliteten af sit arbejde.

Hvis det kun er jeres lille lokale private fotograf, som kommer til at hænge et billede op i sin butik, synes jeg ikke, det er så galt.

Hvis det er en større kæde og I kan riscikere at det bliver brugt af andre butikker i andre byer havde jeg sagt nej på stedet.

Anmeld

29. januar 2013

Muhmi

Jaja, total blæretråd fordi du har en lækker unge Hihi, ej undskyld laver bare sjov

Altså jeg tror faktisk jeg ville sige ja... Jeg ville også have noget imod modeljobs til mine børn osv...

Men til en fotograf, ville jeg nok ikke have ligeså meget imod det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.