Skal bruge hjælp fra nogle kloge mødre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. juni 2009

SHJuP

Som jeg tidligere har nævnt har vores søde venner efter mange års besvær ENDELIG haft held med at blive gravide... Nu er de så ved at kigge autostol, men har brug for hjælp til at vælge mellem 2 forskellige...

Og jeg har ikke nogen som helst forstand på det, så håber I kan hjælpe (de har læst TÆNK, og der bliver den ene ikke testet...)

Hvad er bedst:
Graco Logico S

eller
Ricardo young profi plus

Håber I kan hjælpe, og tak for det   

Knus fra Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

Fines mor

Ingen ide overhovedet ... jeg ville nok tjekke FDM eller tænk, og så købe ud fra det.

Anmeld

17. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Altså, jeg syns jeg så noget i tvavisen for lidt siden, en test, hvor der var blevet lavet crash test med de der helt vildt dyre og godkendte stole, som bare væltede rundt og blev kvast i testene...  Det var med det der klik-halløj system... Det duede simpelthen ikke.

I min verden er det logisk at man skal bruge stole, der bliver SAT FAST med bilens normale sikkerhedsseler og ikke nogen der bliver klikket fast ovenpå sæderne. Så sådan nogen ville jeg i hvertfald vælge. Og til babyen, så vælge en med en 5 punkts sele til selve babyen for Idun var ikke meget mere end 6 mrd, før hun kunne møve sig ud af selen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.