Puha, det var ingen blodprop..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. januar 2013

LBK

Er i dag blevet udskrevet efter jeg i fredags blev indlagt med voldsomme smerter/trykken i brystet. 

De mistænke til at starte med ssf, men dette var det ikke. 

Så mistænkte de en blodprop i lungerne. UPS..Den var svær at sluge.. De har taget et hav af prøver og div undersøgelser og kunne hverken bevise eller modbevise at der var eller havde været en blodprop. Men i dag var jeg til en sidste undersøgelse på et andet sygehus. Den kunne vise at der ikke var nogen blodprop.

SÅ nu er jeg udskrevet, men de ved desværre ikke hvad det var der tog pusten fra mig...

Men jeg får det bedre hver dag 

Nu 37+6 Kom ud prinsesse....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det var godt at det hverken var en blodprop eller ssf! Må håbe du ik får flere problemer nu, og at du får en god fødsel! Vh stine

Anmeld

28. januar 2013

Ryberg

LBK skriver:

Er i dag blevet udskrevet efter jeg i fredags blev indlagt med voldsomme smerter/trykken i brystet. 

De mistænke til at starte med ssf, men dette var det ikke. 

Så mistænkte de en blodprop i lungerne. UPS..Den var svær at sluge.. De har taget et hav af prøver og div undersøgelser og kunne hverken bevise eller modbevise at der var eller havde været en blodprop. Men i dag var jeg til en sidste undersøgelse på et andet sygehus. Den kunne vise at der ikke var nogen blodprop.

SÅ nu er jeg udskrevet, men de ved desværre ikke hvad det var der tog pusten fra mig...

Men jeg får det bedre hver dag 

Nu 37+6 Kom ud prinsesse....

Det var godt, at det ikke var en blodprop!! Man bliver sku bange!!

Jeg havde SSF under min graviditet og havde trykken i brystkassen fra uge 35, men de undersøgte mig ikke... de mente det var min "overvægt"

Det viste sig så, da jeg havde født ved aks, at jeg havde en blodprop i lungen...

for at resten af din graviditet går ubesværet

Anmeld

28. januar 2013

B&J

GODT det ikke var en blodrop

men er ked af de ikke fandt ud af hvad det ellers var

Anmeld

28. januar 2013

LBK

KittyGirl skriver:

Jeg havde SSF under min graviditet og havde trykken i brystkassen fra uge 35, men de undersøgte mig ikke... de mente det var min "overvægt"

Det viste sig så, da jeg havde født ved aks, at jeg havde en blodprop i lungen...

Ej hvor frygteligt.. Det er jeg da ked af at høre...

jeg er bestemt blevet undersøgt 

Anmeld

28. januar 2013

LBK

KittyGirl skriver:

Hvorfor fik du AKs???

Anmeld

29. januar 2013

Ryberg

LBK skriver:

Hvorfor fik du AKs???

Fordi Lasse var "lille" i min mave, og jeg var begyndt at få det rigtig dårligt pga. svangerskabsforgiftningen.. så jeg blev sat igang...
Men så begyndte hans hjerterytme at dale da han ikke kunne tåle mine veer, så det blev aks...
og heldigt for det, for da de fik ham ud, trak han ikke vejret... kun hjertet der bankede svagt, og det tog dem 10 min for at få gang i ham.... der gik 10 min før jeg hørte et lille vræl....

Han vejede 23% under gennemsnittet... 49 lang og 2400 g - 37+4 henne

Anmeld

29. januar 2013

M&N

29. januar 2013

LBK

KittyGirl skriver:

Fordi Lasse var "lille" i min mave, og jeg var begyndt at få det rigtig dårligt pga. svangerskabsforgiftningen.. så jeg blev sat igang...
Men så begyndte hans hjerterytme at dale da han ikke kunne tåle mine veer, så det blev aks...
og heldigt for det, for da de fik ham ud, trak han ikke vejret... kun hjertet der bankede svagt, og det tog dem 10 min for at få gang i ham.... der gik 10 min før jeg hørte et lille vræl....

Han vejede 23% under gennemsnittet... 49 lang og 2400 g - 37+4 henne

Det lyder som en grim oplevelse...håber han er en frisk gut i dag...

Anmeld

29. januar 2013

Ryberg

LBK skriver:

Det lyder som en grim oplevelse...håber han er en frisk gut i dag...

Det var det også.. kan stadig huske den i detaljer trods det snart er 3 år siden..

Han fejler absolut intet idag... han er den mest friske dreng længe fuld fart over feltet...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.