Sund, lækker chokolade kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

Rikkeas

MissMona skriver:

Tusind tak. Og så et den gluten, laktose og sukkerfri! Lige en kage vi kan bruge hjemme hos os!

Den er rigtig lækker - jeg blev overrasket over hvor godt den smagte.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Zafir

Rikkeas skriver:

Altså den smager af nødder, og man kan godt smage bananen, ja.. :-) Dadlerne er ikke til at smage.. Det er en rigtig lækker kage.. 

OKay Det kunne være man lige skulle prøve den. Jeg har både dadler, bananer og mandler derhjemme...

Anmeld

29. januar 2013

Rikkeas

Zafir skriver:

OKay Det kunne være man lige skulle prøve den. Jeg har både dadler, bananer og mandler derhjemme...

den skal have 6 æg, kanel og vaniliepulver (der brugte jeg almindelig vanilie sukker) og så skal den ahve kokous olie, der brugte jeg olivenolie, og det blev stadig mega godt.

og så hakkede hasselnødder til pynt  på toppen. det er en sund, billig og lækker kage - det er ikke sidste gang jeg bager den ihvertfald..

Anmeld

29. januar 2013

Zafir

Rikkeas skriver:

den skal have 6 æg, kanel og vaniliepulver (der brugte jeg almindelig vanilie sukker) og så skal den ahve kokous olie, der brugte jeg olivenolie, og det blev stadig mega godt.

og så hakkede hasselnødder til pynt  på toppen. det er en sund, billig og lækker kage - det er ikke sidste gang jeg bager den ihvertfald..

Kokos olie er 'bare' palmin fx... Jeg ville nu aldrig bruge olivenolie i stedet, da det er en olie med meget smag. Så ville jeg bruge en anden neutralolie, som fx raps.

Anmeld

29. januar 2013

Rikkeas

Zafir skriver:

Kokos olie er 'bare' palmin fx... Jeg ville nu aldrig bruge olivenolie i stedet, da det er en olie med meget smag. Så ville jeg bruge en anden neutralolie, som fx raps.

Den duftede også ret kraftigt af olivenolie, men altså den smagte skide godt, og man kunne slet ikke smage det olie der.. 

Anmeld

29. januar 2013

Zafir

Rikkeas skriver:

Den duftede også ret kraftigt af olivenolie, men altså den smagte skide godt, og man kunne slet ikke smage det olie der.. 

Hehehe

Anmeld

29. januar 2013

MissMona

Zafir skriver:

Kokos olie et ikke "bare" palmin. Hvis man bruger kokosolie er det vigtigt ikke at bruge raffineret kokosolie, som palmin er, men istedet for uraffineret. Læs evt om det her:

www.highonlife.dk/artikler/brevkasse/brevkasse-ind laeg/mad,-ernaering-og-kosttilskud/kokosolie.aspx#

Jeg synes olivenolie og uraffineret kokosolie er et fint valg til kagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.