nys om hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

Stumpen

Det har jeg ingen anelse om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

sabi1979

Vi ved det ikke, for vi vil heller overraskes

Anmeld

18. juni 2009

haps

Skulle gerne få det afvide til scanning i morgen

Krydser ihvertfald fingre - vil gerne vide det af planlægningsmæssige hensyn - er ligeglad om det er den ene eller andet - er ret sikker på den er velskabt indtil videre ihvertfald..

Anmeld

18. juni 2009

Mathilde

haps skriver:

Skulle gerne få det afvide til scanning i morgen

Krydser ihvertfald fingre - vil gerne vide det af planlægningsmæssige hensyn - er ligeglad om det er den ene eller andet - er ret sikker på den er velskabt indtil videre ihvertfald..

Uh det bliver spændende

Anmeld

18. juni 2009

haps

Mathilde skriver:

Uh det bliver spændende

meget.. Har en ide om at det er en pige - synes min mave er mere mandelformet end fodbold-agtig

Anmeld

18. juni 2009

Mathilde

haps skriver:

meget.. Har en ide om at det er en pige - synes min mave er mere mandelformet end fodbold-agtig

Så må vi se om det holder stik du må lige skrive hvordan det gik, når I kommer hjem...

Min mave har også været mandelformet det meste af tiden (venter en pige), men her til sidst er den mere rund efter den er sunket og lillepigen har sat sig fast...

Anmeld

18. juni 2009

haps

Mathilde skriver:

Så må vi se om det holder stik du må lige skrive hvordan det gik, når I kommer hjem...

Min mave har også været mandelformet det meste af tiden (venter en pige), men her til sidst er den mere rund efter den er sunket og lillepigen har sat sig fast...

Det holder ofte stik det der med maveformen - men ikke altid

Jeg er kun 20 + 5 i dag, så der er et stykke vej endnu.. Skal nok skrive om vi er blevet klogere

Er du begyndt at have tegn på at det nærmer sig udover at maven er sunket?

Anmeld

18. juni 2009

Mathilde

haps skriver:

Det holder ofte stik det der med maveformen - men ikke altid

Jeg er kun 20 + 5 i dag, så der er et stykke vej endnu.. Skal nok skrive om vi er blevet klogere

Er du begyndt at have tegn på at det nærmer sig udover at maven er sunket?

Hmm jeg ved det ikke helt. Jeg er førstegangsfødende, så jeg ved ikke helt hvilke tegn jeg skal kigge efter.
Men hun har stået fast i 2uger, maven er sunket og mit bækken gør ondt! Jeg havde nogle smerter igår, som godt kunne være små-veer, men jeg har blærebetændelse, så måske er det bare det
Min JM har dog sagt, at hun ikke ville bekymre sig hvis vandet skulle gå nu, da hun er klar til at komme og er godt med vægtmæssigt.

Anmeld

18. juni 2009

tumle81

Vi ved det ikke for det skal  være en overraskelse :-)

Knus Kathrina 21+2

Anmeld

20. juni 2009

Leneur

Jeg venter mig en pige til september og hun skal hedde Silje.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.