Er lidt nervøs :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er 38+0

Mit barn har fået skoldkopper... 

og jeg har  i en uges tid ikke følt at jeg har mærket min baby i maven så meget som jeg plejer.. men kan huske fra sidste graviditet at der bliver mere ro på derinde ugerne op til en fødsel.. så det er ikke noget der har bekymret mig for mærker jo liv hver dag, før nu  

kæresten har lige lagt med lungehinde betændelse( som kan være skadeligt for barnet) 

og nu har mit barn skoldkopper (som kan være skadeligt for barnet) 

bliver vildt nervøs og parnoid  

bør jeg alligevel få tjekket om det hele er som det skal være ?? 
eller er der overhoved en risiko for mit barn i maven, når jeg selv er immun overfor skoldkopper ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Når du har haft skoldkopper, er der ingen fare for barnet!

Tror ik lige jeg forstår hvordan din kærstes lungebetændelse, ka være skadeligt for barnet inde i din mave?? Vh stine

Anmeld

28. januar 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Når du har haft skoldkopper, er der ingen fare for barnet!

Tror ik lige jeg forstår hvordan din kærstes lungebetændelse, ka være skadeligt for barnet inde i din mave?? Vh stine

ved det ikke  

vagtlægen som kiggede på ham sagde bare at når jeg var så gravid skulle jeg passe rigtig meget på.. 

og fik jeg feber skulle jeg med det samme ringe ind på jordmorafdelingen for så kunne det spredde sig til barnet, og det kunne så blive født med sygdommen  

men godt at skoldkopper ikke kan nå ind til babyen  

Anmeld

28. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

ved det ikke  

vagtlægen som kiggede på ham sagde bare at når jeg var så gravid skulle jeg passe rigtig meget på.. 

og fik jeg feber skulle jeg med det samme ringe ind på jordmorafdelingen for så kunne det spredde sig til barnet, og det kunne så blive født med sygdommen  

men godt at skoldkopper ikke kan nå ind til babyen  

Det de har ment hos vagtlægen er, at du skal passe på at DU ikke bliver smittet.. Så længe du selv har det fint, så har baby det også fint

Og skoldkopperne ville kun kunne nå baby, hvis du ikke selv havde haft dem, også blev smittet nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.