Overvejer dette... Håber I vil hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.018 visninger
11 svar
4 synes godt om
28. januar 2013

Segalt

Hej alle jer dejlige mødre/fædre med for tidligt fødte børn...

Tillykke med jeres guldklump...

Jeg leger lidt med tanken om, at starte op med, at sy tøj til for tidligt fødte børn, men kunne godt tænke mig, at vide lidt om, hvad der præcist er brug for (altså hvad har været svært, at skaffe)??

Jeg ved, at enkelte butikker har tøj ned i str. 42-44, men jeg havde tænkt, at tøjet måske skulle starte helt nede i str. 36. Så det skulle gå fra 36-50 måske...

Mvh Clara - forhåbentlig en kommende børnetøjsproducent

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Helt klart tøj der ik ska over hovedet på de små!! 

For i tiden ku man købe slå om bodyer i H&M i str 44, og de var rigtig gode, men det laver de ik mere, så små bodyer, med trykknapper! 

Huer, strømper, små lækre bløde bukser og heldragter. Vh stine

Anmeld

28. januar 2013

signe.

StineW79 skriver:

Helt klart tøj der ik ska over hovedet på de små!! 

For i tiden ku man købe slå om bodyer i H&M i str 44, og de var rigtig gode, men det laver de ik mere, så små bodyer, med trykknapper! 

Huer, strømper, små lækre bløde bukser og heldragter. Vh stine

Anmeld

28. januar 2013

Ayasmor

Umiddelbart ville jeg også sige noget, der ikke skal over hovedet. Jeg er bare i tvivl om, hvorvidt der er behov for tøj til præmature helt ned i en str. 36?? Ofte er de så præmature når de har den strørrelse, at de ikke selv er i stand til at holde varmen og har behov for at ligge i kuvøse med fugt.

Anmeld

28. januar 2013

Lusi

Ayasmor skriver:

Umiddelbart ville jeg også sige noget, der ikke skal over hovedet. Jeg er bare i tvivl om, hvorvidt der er behov for tøj til præmature helt ned i en str. 36?? Ofte er de så præmature når de har den strørrelse, at de ikke selv er i stand til at holde varmen og har behov for at ligge i kuvøse med fugt.

Det tænker jeg også..
Vi var indlagt i 2 1/2 måned og der lå han jo slet ik med tøj. Han lå godt nok ik i kuvøse, men bare svøbt ind. Men når jeg havde ham oppe, skulle det jo være hud mod hud..
Da vi skulle hjem, brugte han tøj i str. 44.

Anmeld

28. januar 2013

Ayasmor

Lusi skriver:

Det tænker jeg også..
Vi var indlagt i 2 1/2 måned og der lå han jo slet ik med tøj. Han lå godt nok ik i kuvøse, men bare svøbt ind. Men når jeg havde ham oppe, skulle det jo være hud mod hud..
Da vi skulle hjem, brugte han tøj i str. 44.

Ligepræcis også min tanke. De små har virkelig brug for hud mod hud kontakt, og der er tøjet et forstyrrende element. Det kan ydermere også være for mange stimulig for de små, hvilket så vidt muligt skal begrænses når de er så små.

TS Jeg synes helt bestemt, at markedet for præmaturt tøj er alt for lille og efterspurgt, men jeg tror desværre ikke at der er behov for, at tøjet går ned i str. 36.

Anmeld

31. januar 2013

Segalt

Hej

Tusind tak for jeres svar. Hvor er det fedt med feed back.

Jeg vil prøve, at arbejde videre med ideen og så kan det være jeg vender tilbage, hvis jeg har brug for hjælp igen.

Tak endnu engang

Anmeld

14. februar 2013

Lene Unik

Hvordan går det med tankerne omkring tøj til for tidligt fødte? Jeg forhandler tøj i de små størrelser - fra str. 32 og deler gerne ud af mine erfaringer og viden på det område.

Lene

Anmeld

16. februar 2013

norenberg

Jeg erfarede at generelt var udvalget meget småt til de for tidlig fødte jeg brugte mest langærmet body som ikke skulle over hovedet og så sparkedragter og bukser....en vigtig ting var at bukserne kunne knappes op i benene da de små tit ligger ned måle apparat....og så var det ekstremt svært at skaffe strømper....da min var klar til at komme i tøj brugte han str 40...men jeg erfarede også at tingene kostede det blege....og når man skal skifte deres tøj så tit så køber man sig hurtig fattig...

Anmeld

6. april 2013

foto på lærred

Segalt skriver:

Hej alle jer dejlige mødre/fædre med for tidligt fødte børn...

Tillykke med jeres guldklump...

Jeg leger lidt med tanken om, at starte op med, at sy tøj til for tidligt fødte børn, men kunne godt tænke mig, at vide lidt om, hvad der præcist er brug for (altså hvad har været svært, at skaffe)??

Jeg ved, at enkelte butikker har tøj ned i str. 42-44, men jeg havde tænkt, at tøjet måske skulle starte helt nede i str. 36. Så det skulle gå fra 36-50 måske...

Mvh Clara - forhåbentlig en kommende børnetøjsproducent

Er du kommet i gang med din forretning endnu?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager med 5 billeder blended på lærred, invitationer, wallstickers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.